21/12/10

songsang

I really do not understand, why are some people really like condemning those who trusted to the inverse of the ordinary? I understand, as a Malay Muslim, I can't fight what God forbid. But, is it appropriate to condemn them? Adakah itu yang dituntut oleh agama kita? Why not we just doakan mereka supaya kembali ke pangkal jalan? 1000 orang mendoakan mereka, Insya-Allah, Allah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani, harapnya terbukalah hati mereka untuk mengingati pintu taubat itu sentiasa terbuka sehingga ke penghujung zaman. Don't simply keluarkan words yang menyakitkan. Bak kata pepatah, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata? Don't fuck or call them a moron, kerana kita juga tidak pernah lari dari kesilapan.

Frankly speaking, I'm not against in anything, neither homophobic nor sexist. I will respect them as long as they respect me. But I will do my part as a Malay Muslim, kepada mereka yang menjurus ke arah ini, ingatlah, Allah itu Maha Pengampun. And please, if you can't turn back to the jalan kebenaran....please do it underground. It's totally useless if announced to the peoples that you're a gay. Seriously.....