14/03/11

suka! tepuk tangan!

Semalam bawa Aydin jalan-jalan. Itupun spontan. Cuaca panas. Badan melekit. Kulit rasa terbakar. Singgah makan tengahari kat Kampung Baru. Makan nasi berulam bendi celur, timun, pucuk janggus, jantung pisang celur, pegaga dan kobis mentah. Lawan pula dengan cencalok, sambal tempoyak, sambal kicap dan sambal belacan. Juadah klasik Melayu tipikal di tengahari rembang kepanasan. Terliur? (Maaf, tak ada gambar menarik untuk juadah santapan).

Mengambil kesempatan sementara....
...Aydin tidur
Oh, dah bangun ye?
Masih kebingungan
Tapi niat untuk bermain begitu menebal
Belum capai mood gembira
Enjin belum panas!
Tolak papa! Aydin dah mula nak ada mood nie!

6 comments

eiii...comey la ank u fara..!!Berapa bulan ni??dah setahun??Budak mmg comey kan..??i dh berkira-kira nk tmbh satu lagi ni..geram tgk bdk2 cute cmni..

comel si aydin..rambutnya sgt lebat kan

baca pun dah terliur..blm lg buh gambar..hehe~

Fitri...
Sehari je lagi nak setahun. Betul tu, budak mmg comel. Raif pun comel. Hehehehe...

Sahrom...
Eh, gambar anak awak lak macam mane ye?

Hajar...
Nyum! Nyum! Nyum!

wah wah wah..!!!
seronok kamu berpoya ya.. :)
rambut dia pacak sehhhh!!!!!

muka tu bekeng je.. :P
hemsem tau <3

Heheheheh....muke baru bgn tido, tp mmg nmpk muke eksen je kan? rambut pacak tu semulajadi....=)

Catat Ulasan