4/04/13

ribut petir!

Saya sarapan oat saja. Kawan-kawan sarapan apa?

Hari ini, cuaca dalaman saya berada dalam keadaan yang sangat-sangat-sangat tak baik. Rasa macam nak karate meja, biar patah dua.  

23 comments

saya sarapan nasi + sambal ikan bilis + telur dadar :)

haha...pagi2 dah ribut petir fara?

senyum dan tenangkan diri ye....
have a good day..

4/4/13

yee mee sup.hehe
letak sambal kicap
perghhhhhhhh gabungan mantap

Sarapan aor miko cicah biskut jer.

4/4/13

oat, pisang dan ?

4/4/13

Assalamualaikum Fara

Istifar banyak2
moga tidak diganggu oleh syaitan durjana

saya pun. taufan. sampai mata bengkak mata.

naper ni...ni takut nak tegur ni...ihshh

hhahahahahah .... lawak ....
jangan tangan yang terbelah dah nanti yeee

sedapnya...tu campur kismis ker?

4/4/13

sy bubur nasik anak jer..nak jimat punye pasal fara..

4/4/13

healthy nya sarapan fara ni. saya sarapan like a king arini. roti canai 2 keping dgn telur setengah masak 2 bijik. mcm sultan tak? tapi bukan sultan sulu! hehe

errr..tenang2kan diri dengan menengok gambar aydin byk2 ye fara..huhu

tak boleh telan la oat ehehehee

today bfast KFC..wallah! :)

4/4/13

Kakcik bawa bekal hari ini - nasi putih dengan ayam sambal je. :)

sarapan yang baik sudah cukup untuk buat saya tersenyum sepanjang hari.walaupun ada orang baling tahi di muka setelah itu.

4/4/13

oat letak pisang kah itu?

nampak sedap...

aku breakfast roti sampai 4 keping...punya kebulur...hahaha...


jangan marah2 nok...meh gosip2 meh...ekekek...

4/4/13

sihat le gini..

malangnya saya tak lalu mkn oat..

amvoiii kuatnya fara..
takut kakain...nak karate meja...

4/4/13

wahhhhhh.. penuh khasiat bekpes nye!

kenapa.. ada yang habiskan makanan tu tanpa sempat mommy habiskan ke.. ;)

sedap juga tu !

Eh, samalah breakfast kita! Hari2 kita mamam oat dgn cornflack + strawberry + pisang + kiwi...atau apa je buat yg ada! :)) Sedap & kuat! hahaha *Tetiba*

ribut petir, tapi tetap sarap berkhasiat ye

Catat Ulasan