5/04/13

sakit hati.....sakit sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiii~

Mahu saja aku belit leher mereka dengan tali wayar. Biar mati tercekik. Biar terjelir lidah keluar. Biar berbuih liur. Biar tersembul biji mata. Dan bengkel usang itu, mahu saja aku bakar. Biar hangus dijilat api. Dengan api amarah yang marak membakar.

Haishh! Imaginasi saja. Kalau marah, jangan mencarut. Tapi cuba berimaginasi. Tapi jangan buat latihan amali. Naya ooohhhh! 

Ya! Saya masih panas dengan keadaan sekeliling. Bukan panas matahari. Tapi panas hati!

Selingan. Buat penyedap jiwa.

28 comments

uhhh sedap nyer selingan itu!!! :D

Tanpa Nama
5/4/13

panas hati, sebab tu ada bekas berbentuk hati. hati-hati...

Haha..fara banyakkan bersabar ye... Semoga hidup lebih tenang, wajah tak muram dan kita jadi lebih bijak..

Petang semalam pun saya rasa panas hati sgt..ni dh lega

5/4/13

ko tgh sakit hati pun nok, bahasa ko indah la...bahasa novel gitu...kalau aku, sure tak mampu tulis rupa gini...

bawak bertenang nok...

fara...jom teman saya suping raya...yeye...

Wow...cantiknyaaa cookies tu!! Sabar eh, jangan panas2 hati.

saya pun kdg2 kalau marah imaginasi melampau. sadis. Tapi takpela kan, lps tu rasa okey.

tu coklat eh? so cute!

5/4/13

cantiknyaaa cookies tu. cookies ke tu?

auuccccc..
jomm Ayu belanja T.FRUTIe petang nie..
kalau masih geram.. jomm ayu tolong belitkan leher orang itu.
bahaahahah

5/4/13

comelnya biskut kitty
mesti sayang nak makan

assalam Fara,..acik kalau sakit hati..yang tak tahan tu..kepala ikut sakit..

marah betul nie....tarik napas...lepas...tarik...lepas...
hihihi

Nasib baik ad cookies yg membuat hati sejuk. Comellah cookiesnya.

istighfaaaaar istighfaaaaar!!

dalam marah tetap terselit sesuatu yang buat pembaca pun ikut cool.. ;)

5/4/13

sabar2...

Comel sgt kukis hello kitty tu. Fara pandai la buat biskut. Ajar Hana. hahaha

Psst, dah legakan?

ehh...awat ni awat???

Assalam,

Panas2 di hati sejuk jua nengok cookies tu....pemanis mulut dan hati

5/4/13

Awat jadi hulk hogan ni? Cube citer sikit,.

Tanpa Nama
5/4/13

napa marah sgt ni fara, sabar byk2 yer!

As salam Fara,

Uisshh... tatuuutnyeee... chill dear... ambil wudhuk & sandar sambil fikirkan yg indah2 je... cthnya mcm makan kepala HELLO KITTY tu ke? hikhikkk...

Eh kenapa. Simpan maeah tu sis MF. Jangan diikutkan hati. Berzikir byk2 bila marah

sakit sekali tak pe .. jangan sakit banyak kali. he he.

amboi, betul2 panas nih

9/4/13

MAK OII.. BRUTAL SUNGGUH.. SABAR.. SABAR..

patut rasa bahang jer bila masuk sini..g lah mandi kalau panas.hehe

kalau panas hari, boleh bukak fesbuk tengok muka saya. insyaAllah sejuk hati.

heheheh~

Catat Ulasan