21/10/14

rojak ss15; tak beratur, tak sah!

Kalau nak tahu kat mana, Waze je. Memang boleh sampai!

Nak tahu sedap tak sedap, jom datang Subang Jaya.

16 comments

Bos saya pun selalu beli katanya sedapp..

21/10/14

ter dia, punya panjang..ni kena buat sistem nombor dah ni kan :)

21/10/14

So Fara pun kena Q jugalah ye. Em... atau en abe Fara yg kena beratur sebab bininya yg nak makan:)

argh..kenapa ajak saya beratur sekali! :D

21/10/14

Kalau lalu2 kat situ wajib singgah nih...

21/10/14

ok sedap!

rojak mee ke rojak buah ?? ..

p/s ..silakan klu nk sharing entry.

21/10/14

rojak mamak ke? yummm....sodapnyaa

alaaa... mana gambar rojaknya?

21/10/14

tak cukup info. bagi la lokasi yang betul2 kat mana, harga, rasa. tak jauh je kot dari rumah aku ni...

Alaaaa...jauh :-(

Rojak beratur nih. Berbilang bangsa beratur ni mesti sedap nih.

saya ada makan, katanya cawangannya di Seksyen 19 Shah Alam..konsep restoren..Nama restoren tu Rojak SS15..

bab nak q ni yang mengundang kesabaran kan fara?

Hari tu saya nampak rojak ni dah buka cawangan di seksyen 18 shah alam.

rojak mee seoinggan la...

lagi kenyang!

Catat Ulasan