4/05/11

layan movie adalah kegemaran

Malam semalam, saya layan HBO. Cerita A Serious Man. Siapa tak tengok memang rugi. Saya menikmati kebijaksanaan orang Yahudi dalam menghasilkan filem 'dark comedy' seperti ini. Ternyata bijak dan pandai. Tak percaya? Tengoklah. 

15 comments

wah!!! keras gak entri kali ini hehehe

saya astro takdde~~layan dvd je la nampaknya nanti~~

*saya pun suka dark komedi tahu!haha~~

4/5/11

ngantuk smlm..tak tgk tv pon..best ke? kalo ade ulangtayang (astro standard la kan..ulangtayang byk kali) nk gak tgk..

benar...sy pun bosan...elok2 tgk berita tuk tau perkembangan semasa yg berpekdah. ni asik2 kes yg sama tak selesai2..ntah sape yg betul pun, wallahua'lam...

Jangan tak ngundi sudah, rugi woi!

....mane ngatakan tak nak berpolitik!!!

5/5/11

sker tgk citer cam gitu ek....:)

true..muak dgn video2 lucah!liwat meliwat...cehh~xde modal len!

setuju..baik layan astro drpd layan berita2 psl video seks dgn kes liwat..

sape suruh tengok berita. baca surat khabar suda. haha. boleh pilih pembacaan.

A Serious Man gua dah tengok ..bidio yang iras iras tu belum sempat tengok

assalamualaikum

salam ziarah di pagi jumaat :-)

7/5/11

Cerita di astro pun best juga walaupun berulang. saya suka tgk kartun lagi tenang jiwa dari tgk berita2 sensasi ciptaan media kerajaan nih

kat rmah memang takde Astro.. & emmang rajin dload drp tgk @ dgr berita yg tah hapa hapa.


n3 terbaru kakyong
Majlis resepsi Zed Zaidi dan Natalia
BEN ASHAARI GEGAR BLOG MAY 2011
Dapat coklat sempena hari ibu

betulk2.. dari layan politik, baik tengok movie.. huu

kami di pontian ni rela tak pasang astro..
sebab tak nak hilang siaran spore dan indonesia.. :P

Catat Ulasan