11/05/11

cuti langkawi

Sempena ulangtahun perkahwinan kami yang ke-2 dan kebetulan juga sempena hari ibu, kami sekeluarga memilih bulan 5 sebagai bulan percutian. Buat permulaan ini, Langkawi menjadi destinasi pertama siri percutian kami.


Percutian pertama kami dimeriahi dengan saya yang diserang virus selesema dan batuk berkahak. Adakala saya mengalami demam ringan yang bila mana saya cuba kuatkan diri berjalan ke sana ke mari boleh saja buat saya tumbang tak sedar diri. Oh, ngeri! Tapi nasib baik (Alhamdulillah) saya punya semangat yang kuat. Bukan kuat apa. Memandangkan bukan selalu ada peluang dapat ke Langkawi, maka saya pergunakan sebaik mungkin ruang sihat yang ada dalam diri saya (walaupun 60% sebenarnya dah terkulai layu) dengan sebaik mungkin.

Saya tak mahu bercerita panjang. Nanti kalau cerita, jadi mengantuk pula kawan-kawan saya yang membaca entri ini. Saya hidangkan saja dengan gambar-gambar kami di Langkawi. Jamulah mata ya. Apa? Shopping? Oh, tidak. Kami ke Langkawi untuk bercuti. Tidak membeli-belah pun. Kalau ada pun hanya minyak gamat untuk cenderahati kawan-kawan di pejabat. Selain itu memang tak ada. Sedang bercuti pun kena jadi orang yang bijak juga. Betul tak? Heheheh..... 

Pandangan dari Makam Mahsuri
Gayat!
Tidaklah den nak meniti jambatan itu!
Wah! Besarnya ikan itu!

Dan aksi hero-hero kesayangan mommy.....












Sekian!

9 comments

wah langkawi!! :))

11/5/11

la~~apsal nangis?

*eh mommy kat langkawi lagi kah? kirim belikan fridge magnet ble? nanti saya bayar~~

emm bestnya..bila lah saya nk ke sana...hurm...

11/5/11

dear MF.. wah.. menariknye.. nak g cuti2 jugak ni..

ahhhhh..tgk muka baby u teringat raif...rindu...cuti kat langkawi..kami pun plan n p sana nanti..weeee

11/5/11

lama dah tak ke Langkawi,
dapat melapangkan jiwa bila dpt cuti2 mesia nih..


n3 terbaru kakyong
Drama Nora Elena vs novel Kasih yang suci
Anak dara ku dah macam boboi ker… ;)
Cepat mengaku.. sapa yang antor ni

11/5/11

bestnye dpt cuti2..

eeeeeeeeee rindunya dengan si aydin yg kacak ni..
dahlah gigi bawah ada 2 batang..
geram geram..
mesti berlengas mamat tu.. :P

abg haqq tak sampai lagi langkawi..
nanti nak bawa jugalah :)

terlambat komen ni, rupa hubby Fara mcm Ebi Kornelis la, hensem...(jgn jeles) baru ni akak nmpk rupa Fara..

Catat Ulasan