5/06/11

111

Bulan.
Lintah bulan.
Kuih bulan.
Malam bulan.
Bulan purnama.
Bulan penuh.
Bulan sabit.
Bulan Februari.
Bulan dipagar bintang.

Saya suka bulan. Tapi malas nak taip lagi. Ok. Selamat bermalasan di hujung minggu. Nak pergi bersantai depan TV. Nak tengok siri Harry Potter berulangkali. Tata!

P/S - Follower saya sudah menjangkau 111. Dan orang yang ke-111 itu adalah Abg. Gedek. Saya nak bagi hadiah. Hadiah bulan. Tapi tak mampu. Err, eh?

Saya nak tunggu orang yang ke-222 pula. Bila ye?

6 comments

5/6/11

Tahniah dear tahniah..
Bulan Jun.. azam tahun ni dah separuh jalan ke.. (peringatan untuk diri sendiri juga..)

kuantiti je semua tu. yang penting kualiti penulisan sentiasa meningkat.




nk unfollow then tunggu 221 baru follow balik. leh jadi 222.

:)

cian abang gedek, tak dapat hadiah dari ko, cik ina tepuk amai-amai, saja pedajal gedek.

tahniah..sementara sy taip komen nie dah cecah 113..syabas ya....

p/s; apa kata awak bagi hadiah kuih tart bulan..ada ke kuih tue?? heheheheheee

6/6/11

hahahaha..takpe2..bagi je budu kat uncle gedek tu..dia suka...

6/6/11

Cik Ina & CHICHI....

Terima kaseh kerana moral sapot!

Huh! (huhuhuhuuuu...)

Catat Ulasan