15/06/11

jangan ingat kau sudah bagus!

Saya tak bangga dengan apa yang saya ada. Perasaan saya hanya sederhana. Perjalanan hidup masih jauh. Masih tak terbentuk. Masih belum berliku. Masih tak tergambar. Masih kabur. Apa yang saya azamkan, berhenti merungut bila saya tiada apa yang orang lain ada. Dan berhenti mendabik dada bila saya ada apa yang orang lain tiada.

P/S - Saya masih belum bagus. Jika saya bagus, sudah tentu saya dijamin masuk ke syurga kelak. Tapi saya sendiri masih kabur dengan berapa berat timbang amalan. Bagus di dunia tidak menjamin apa-apa.

Harta dunia tiada banding

13 comments

15/6/11

kadang2 saya rasa saya macam bagus~haha~~

Memang betul. kite banyak kekurangan diri.

bujal X
Rasa MACAM bagus tu penyakit. Cpt g jumpe doktor. Mtk preskripsi. Muahahahah!

saya pun belum bagus lagi :)

Tanpa Nama
15/6/11

selipar raif dan aydin sama!!!!seyes need to playdate!!!

teringat kat sepotong ayat al-quran tp tak ingat surah mana " istri dan anak-anak mu adalah perhiasan di dunia ini..semulia-mulia manusia adalah mereka yang bertaqwa disisi Allah SWT"

15/6/11

Salam.
Sya juga masih belum sempurna. Setiap hari berusaha menjadi semakin baik

Walau pon baju tu terselindung dengan budak didokong tu....

tapi cam!

Haha!

muhasabah diri ~
:)

Fara...akak ni Johor jati der...
bersuamikan org Kelate campur Johor juga.

Akak suka bersederhana dlm semua hal, tidak bagus dimata orang tetapi terbaik dihati suami dan keluarga akak, insyaAllah.

cik ina pun belum sempurna, tapi bersyukur sangat Allah SWT masih meminjamkan nyawa pada cik Ina. Dalam kehidupan ni tak de apa yang cik ina impikan kecuali keluarga yang bahagia dan patuh pada perintahnya.

pak ali makan nasi padang,
pagi ini kami bertandang hehehehee

Tanpa Nama
16/6/11

masih ramai lagi bagus dari saya..

Catat Ulasan