16/06/11

alien jamban

DIA (kawan lama) mengingatkan saya pada idea makhluk asing jamban. Ketika projek komik bodoh-bodoh. Saya sendiri lupa yang saya pernah punya idea sebaik itu. Dan dia mengingatkan saya pada J.K Rowlings (ketawa perasan). Apatah lagi saya sangat mencintai fiksyen fantasi. 

Apa yang terdetik dalam hati ini adalah, mengarang cerita kanak-kanak berdasarkan pengalaman sendiri bersama anak. Mungkin terbang ke pelangi. Atau memetik bintang berkerlipan. Atau mungkin lebih hebat, penjelajahan hebat di planet perut. Mommies! Bonda-bonda! Ibu-ibu! Mamas! Mahu ikut saya mengembara ke alam itu bersama anak-anak kita?

Watak hero dalam cerita
Saya mengangankan cerita sebaik Milly & Molly. Saya ingin berada di dalam dunia itu.

7 comments

kenapa kanak2 harus bermuka comel mcm bayi ini??? gerammmnya nak cium2..

16/6/11

eh~mommy lukis komik kah?

Tanpa Nama
16/6/11

dah..dah..jom bagi adik kat aydin

suka jugak kalo ade :)

16/6/11

chomeyyynyerr..

jom kita mulakan...

comel. mommy fara jangan lupa bawak cik ina sekali.

Catat Ulasan