23/06/11

kenapa melayu tak sedar diri?

Mengundi itu wajib. Saya tahu. Suka atau tidak, memilih itu tanggungjawab kita. Maka, saya perlu memilih. Bila memilih, undi saya adalah rahsia. Jadi, tak perlu untuk menunjuk dan  menjadi fanataik terhadap benda-benda yang tak perlu. Janji saya dah pilih. Suka atau tidak, menang atau kalah, apa boleh saya buat? Berhimpun himpit penuh sesak di tengah kota KL? Oh, tidak! Saya benci kelam-kelibut. Jadi, apa perlu saya buat? Duduk menganga menghadap Buletin Utama? Tidak juga kerana saya meluat. Jadi? Apa usaha saya? Tak ada. 

Selamat petang Khamis!

17 comments

saya yg tak suka politik!adeess...

23/6/11

asalkan undi....

itu lebih penting

♥Mrs.Eady♥

Dah daftar sebagai pemilih? =)

Abg. gedek!

Tajuk takde kene mengene dgn entri kan? hahahaha!

daftar sebagai pengundi dah tapi belum terlaksana untuk mengundi.. 2 kali terlepas peluang..

kali pertama, sarat mengandung, kali kedua chicken pox.. aduh.. rugi2..

aizamia3

Takpe. Next election, kite g mengundi sama-sama k?

nice one untuk entri ini. kebanyakan fanataik yang berdemo nanti tu rasanya boleh kira dengan jari berapa kerat yang dah daftar mengundi. keh keh keh.

slagi takde parti komunis, selamanya melayu takkan bersatu.

cik ina baru 3 kali mengundi.

can we really trust the politicians???

afrohead
Tepat sekali! Tahniah!

Encik Psychopath

Sila huraikan dgn lebih terperinci?

Cik Ina Do do Cheng

Tahniah Cik Ina! Sekurang-kurangnya, takdelah ckp berdegar-degar mcm orang lain, kan?

NenekPenne

Politikus kebanyakannya kurap!

Tanpa Nama
24/6/11

http://ulamakselangor.blogspot.com/

1/7/11

Saya pun tak ada usaha juga..

MF..
Usaha tu tangga kejayaan..

1/7/11

Anda pengundi hantu kt sesetengah kawasan d m'sia ni. itu yg leceh tu.

Catat Ulasan