26/01/12

maulud nabi dan thaipusam

Sebenarnya saya nak beritahu, cuti saya pada hari ini dan esok hari akan digantikan dengan cuti Maulidur Rasul dan Thaipusam. Bermakna, saya akan bekerja pada hari cuti Maulidur Rasul dan Thaipusam! Oh! Oh! Saya tak boleh menerima hakikat! 

Sedih berganda!

33 comments

Kena ganti itulah yg paling tak suka Fara. Kakak minggu depan Sabtu half-day, Ahad, Isnin & Selasa cuti sebab Maulud & Thaipusam inilah...

Harus bersedih.. :-p

Alangkah tak seronoknya bekerja di ketika semua yang lain bercuti. :(

Berurusan dengan pelanggan luar negara, kah?

aduhaiii....

aduhaiii....

assalam fara..ada jugak macam tu ye..sabar ye fara..nak buat macam mana kan..

26/1/12

ble ganti2 plak macam sekolah~~he~~sabar~

erpp..memang sangat tak patut gitu kan?

26/1/12

boleh ek macam tu? ngeri!

MF: sabar banyak2....cuti panjang tu kot. tak rasa rugi ker?

26/1/12

perayaan berganda, sedih berganda?

sbr eh kak.so akk kena buat sesuatu yg bermanfaat pada cuti ni.hehe

26/1/12

apesal plak...
ciannya mommy...
tapi tula...dah namanya keje kan..
redha itu ikhlas pasrah itu menyerah =)
wah tetiba ayat ombak rindu ni
hahaha

boleh pulak mcm tu...

26/1/12

gua tumpang semangkuk sedih ngn lu fara...

rindu hang lama gua hilang..

ya, sangat sedih kerana terpaksa berkerja pada hari Maulud Nabi...tapi tak mengapa farah, akak pun bekerja juga pada hari itu...

26/1/12

wowwwww..xleh terima dek akal kalau gini..

terima dengan hati terbuka. hehe

26/1/12

oh..sangt tak best...di saaat jiran2 dan sudara mara bercuti kita pulak bekerja..huhu

redho tu ikhlas , pasrah tu menyerah, mana satu fara, mesti pasrahkan, nak buat cam mana dalam doniya adakala kita kena pasrah : (

kalau sy mau mengamuk! tapi mengamuk2 pun tetap datang keja jgk wlupun org lain cuti...dah arahan kan, ikut jelah.

26/1/12

saya cuti time tue...heheheh

26/1/12

APESAL LEH JADI CAMNI..?

BARU 3,4 HARI TAK JENGOK DAH TUKAR KEPALA (HEADER)..

TERBAIK.. ;)

Insya-Allah, bercuti di kedua2 hari. (lompat bintang besar-besar) hehehe

rasanya, takleh la suka2 ganti macam tu.. kalau nak ganti jugak, kasi la gaji triple ke... baru ada hati sikit nak buat keje, ye dak?.. (",)

ada double pay kan..dulu masa saya kjee kompeni cina, memang biasa cuti sebegini...yg bestnya, raya puasa pun cuti wajib 2 hari je huhuhuh

26/1/12

nak tak nak..kene terima jugak....Redha sajalah....

fara..boleh lah mcm tu...geram pulak kak ita dengar

26/1/12

eh.. boleh ye macam ni?

alahai kijamnya boss kamu itu...sabar ye..guna annual leave tk boleh ke

kenapa sampai macam tu yek?

force leave ke?

28/1/12

noted!

oh.. memang tak boleh terima..

Catat Ulasan