30/01/12

peluang kedua

Cinta gila mungkin menyeronokkan; Ganja. Kulit bercacah. Mabuk Chivas. Ketawa tak ada pangkal hujung. Menyanyi sumbang. Bermain gitar. Tidur sama-sama. Bangun sama-sama.

Tiada harapan.

Tapi saya percaya istilah; mati hidup semula. Selagi ada kemahuan, kan?

24 comments

hidup hanya sekali katanya

30/1/12

dimana ada kemahuan disitu ada highway
hahahahaha

yes!!!!!!!!
ayub suka orang tak putus harapan...

30/1/12

setuju...

30/1/12

PENULISAN KAMU KADANGKALA SUKAR UNTUK DIFAHAMI..

Semua orang boleh dapat peluang ke dua. mahu atau tidak saja.

30/1/12

Pendek tapi padat dengan metaphor...

:)

30/1/12

kemahuan yg empunya diri itu yg paling penting..

kekadang dah diberi peluang kedua pun masih tak serik, manusia yg alpa.

ish, betul ke pandangan akak dgn apa yg Fara fikirkan tu?

30/1/12

setuju sangt2..

MF : sangat berseni tulisan anda,tapi sukar utk saya fahami. maksud seperti mahu meninggalkan kisah silam dan bangkit dgn kehidupan yang baru, ataupun spt mahu berhijrah

@Telor Power

Sape kate sukar? Ko dah mengintepretasikan prosa aku tuh. Hahahah! Bukanlah prosa pun cuma membebel je...hahahahaha!

hidup ibarat matilah tu

MF : sgt susah sis....sehingga aku terpaksa guna iQ yg lebih dari pengunaan biasa nie nak menghuraikan ayat awak tu sis


(otak terpaksa bekerja dgn tekun)

ketawa tak ada hujung pangkal, ketawa dan ketawa...awet muda tu!

peh ...menu tak hengat...hehe

30/1/12

betul tu..setuju sangat

macam lagu katty perry nih. tol x? dia buat tatto sama umur 18. *lirik. hehe anyway suka baca bahasa begini! ringkas tpi penuh makna

cuma tak faham .. bercacah tu apa ? tattoo ke ?

alamak... kalau kehidupannyer gini hancurlah ..

nak hidup semula yg payah sikit tu.. bulan calang2 orang yg boleh 'mati hidup semula'.. (",)

@fuad ansari

Bukan payah sikit tp byk. Tak seme tp tetap ada. Dan yg segelintir tu... Ya Allah! Syukurnya!

=D

betul tu fara...

Cinta gila ok...

jangan gila bercinta...

Catat Ulasan