31/01/12

apa cita-cita saya?

Saya simpan dalam hati. Saya semat kemas seorang diri.

...kerana saya bukanlah siapa-siapa. Tak punya apa. Hanya cita-cita; menyulur pucuk menghadap cahaya. 

14 comments

CITA-CITA?JAUH TERSASAR ..HUHU...

simpan utk diri sendiri? tak pe. yg penting berusaha!!

31/1/12

kalau dah tercapai apa salah nya dicanang..boleh jadi penaik semangt untuk kawan2 lain..:)

Semua org punya cita-cita..

31/1/12

ANAK SULUNG AKU PENAH TANYA 'UMIE KEJE SKRG NI ITU MMG CITA2 UMIE KER?'HUHU..SEBENARNYA ITU XDE LGSUNG DALAM SENARAI CITA2 AKU

kalau nak cita2 kena kejar tapi kalau simpan dalam ati..erm jadi angan angan=)

31/1/12

aku dulu cita2 nak jadi stewardess...tapi pakwe tak kasi...ahaks...

bercita-cita tapi tidak tercapai juga cita-cita itu

Cik ina tak de cita-cita , ikut je apa yang mendatang.Dapat tengok anak -anak semua bahgia ngan kehidupan dorang,itu pun dah cukup.

31/1/12

ermm..tktau nape tp my cita-cita skrng dh makin menjurus ke arah cita2 merapu..heh

31/1/12

Apa yang dicita-cita kadang tak kesampaian..

Tapi tanpa cita-cita kita tak ada hala tuju...

semua org punya cita-cita...tercapai atau tidak aje....he..he

31/1/12

masa sekolah, cita-cita aku bertukar setiap tahun. selepas zaman persekolahan (ipta) aku langsung tak ada cita-cita. aku tau, cita-cita tu takkan bawa aku ke mana-mana pun. hahahaaa...!!!

tak clear....

Catat Ulasan