23/02/12

cuti pantai timur

Google
Tak sabar sangat rasanya nak makan sata dan colek yang sebenar-benarnya di negeri Terengganu. Kepala otak dah sampai ke sana gamaknya Tapi badan masih di sini. Alahai!


Walhal, cuti kami masih jauh lagi. Aduh!

36 comments

23/2/12

itu memang petanda badan betul2 perlukan cuti..

oh sata!

EH EH..nak kopok losong..hehehe..

bila perginya?

23/2/12

nanti jangan lupa bawa balik sata panas ya? :)

23/2/12

dok terbayang sata kuala kemaman....

23/2/12

sata besh kat kemaman..
ikan celup tepung besh kak teluk ketapang..
keropok leko sedap kat bukit tok beng..
ermm..apa lagi erk??
nak datang bila??leh jumpa =)

memang pergi bercuti ke pantai timur tak kiralah ganu ke kelantan .. memang menyeronokan.

23/2/12

sabarrrrrrrrrrr.....

23/2/12

lamanya saya pun tak bcuti :(

btw selamat bcuti ;)

sata..sukaaaaaaaa sangattttt...
suka jugak keropok lekor kat losong... ikan bykkkkkkk

23/2/12

Bestnya nak bercuti ke pantai timur. Lama dah tak gi sana. Sata memang sedap, kakak yg dok ganu klo balik KL mesti beli.

sata saya pernah makan...tapi colek tu 1st time dengar..colek tu macam mana ya?

Kalau nak bercuti memang begitu. Itu Aydin masih kecik Fara, kelak kalau dia dah ada adik lagilah mereka lebih dulu merancang macam-macam....

23/2/12

sekurang-kurangnya kamu 'mampu' bercuti....

jeles ok!

awak nak cuti time cuti sekolah bulan 3 erk.....cuti2 semalaysia tue heheheee

cuti sekolah next month kan????

pertama kali ke Terengganu, saya terus jatuh cinta pd semua yg ada di sana..

23/2/12

ai like sata.aku baru sekali je ke ganu..smpi sekarang teringat2 sata itu..abis rm5 aku bedal sorang dalam keta ;)

masa peknen aku penah order sata original dr ganu member kirim sata naik kapal terbang.terharu sangat.

wah....lama tak rasa. tapi sekrang saiz sata juga sudah dikecilkan huhuhu..

aku paling minat makan sata di tanjung lumpur,kuantan... terasa habes!!

Salam,
Tak pernah makan ... macam mana rasanya? Kalau manis2, LF kurang sikit

23/2/12

WAH.. CUTI-CUTI MALAYSIA NAMPAK..

23/2/12

jgn lupa pi mkn sotong goreng tepung..yg best saya mkn kat pantai bt rakit- warong pok nong.

teringin nak pegi lagi...

CheratingKAH? hehe Kalo balik kg, hana mesti beli sata panas2 yg jual kat sepanjang jln Terengganu.

ratu baru sekali kak jejakkan kaki ke ganu.trus jatuh cinta dgn kecantikkan terengganu...

alaa...masa pi t'ganu aritu tengok je sata ni dijual kt tepi2 jln..tp tak beli pun. sedap ke?

nak kopok fara=)hehe sedapnya..tapi sata nurul kureng kalau otak2 hantu!

cuti sekolah nati pun acik teringin ke pantai timur..insyaallah

tu tanda nya kena pergi bercuti tu fara..sedapnya makan keropok lekor dan sata..terbaikkkkkkkkkk...

23/2/12

...pun bercadang nak balik terengganu

kalo dah tau date nak bercuti...mmg fikiran dah melayang ke sano jer la...hehe

nak itutttt, cik ina tak pernah lagi ke pantai timur.erkkk jeles

24/2/12

sata aku tahu.
tapi colek yang mana satu?

yang di gambar?

24/2/12

berangan la dulu..berangan tu percuma tapi ianya indah tau..hehehe

24/2/12

Kalu gi pantai tumur, wajib nak cari keropok ikan, nasi kerabu...Sedapnya makan ;-)

whoaaa bila pi bercuti ni? sila pi makan seafood goreng tepung kat pantai batu rakit ya...makan puas2 sebab kat KL tak de harga semurah itu dan seafood sefresh itu..ok Fara selamat bercuti..

Nampak special.. Mesti sedap ni baker dengan arang.

Catat Ulasan