5/03/12

BN Youth Music 2011

"Program anjuran Pemuda Barisan Nasional (BN) itu adalah pertandingan muzik secara online yang julung kali diadakan khusus untuk generasi muda berusia antara 16 hingga 40 tahun bagi memastikan pendekatan yang diambil menepati cita rasa golongan itu seterusnya memastikan BN tidak ketinggalan dalam peredaran zaman"

Tiba-tiba saya rasa macam nak gelak besar. Hati saya bagai digeletek riang. Tapi saya tak boleh.. Nanti Cik Anon terasa hati. Tak pasal-pasal mereka kata otak saya sempit dan ekstrim agama. Tapi.....























Ada saya kisah?

7 comments

5/3/12

tiba2 rasa geli2 juga..kat dalam perut .. hahahahaha...

opppsss ;p

5/3/12

memahaminya..kan kan kan..menepati aliran zaman sungguh

kahkahkah....biarkan mereka

ho ho ho..

he..he..nak ketawa pun ada....lantak lah kan...suka hati lah....

kang kata bodo marah.ini takut lak ketinggalan zaman eh?

sabar2...(urut dada sndiri)

LOL...kekadang cara parti politik ni nak approach youth community sgt lawak dan boleh dilabelkan sbg pathetic. seriously.byk pengalaman yang lalui untuk keadaan gini...kononnya untuk belia.pui.

Catat Ulasan