16/03/12

selamat hari jadi, anakku aydin....

2 tahun dulu
1 tahun dulu
Sekarang

Hari ini Aydin sudah genap 2 tahun. Pejam celik pejam celik, sekejap betul masa berlalu. Cukup turutan harijadi kami.  Januari lepas adalah harijadi suami. Februari lepas pula harijadi saya. Dan kini giliran harijadi Aydin. Bulan 4 pula nanti adalah hari ulangtahun perkahwinan kami. Seterusnya bulan 5 adalah harijadi kedua ibubapa saya. Tidakkah ianya suatu kebetulan yang manis?

Kepada Muhammad Aydin Isyraf,
 Selamat hari ulangtahun kelahiran sayang. Semoga anak mommy membesar menjadi anak yang soleh, berakhlak mulia, taat kepada ibubapa dan menjadi insan yang gemilang. 

Jutaan terima kasih kepada kawan-kawan yang mendoakan kesihatan, kesejahteraan dan kebahagiaan Aydin selama ini. Dan juga mendoakan yang terbaik untuk kami sekeluarga. Saya sangat-sangat menghargainya!

30 comments

16/3/12

happy bday cute!!!

jap jek masa blalu kan...smoga mnjadi anak yg selalu myenangkan hati ibu dan ayah ;)

16/3/12

wah..mmg suatu kebetulan yg indah!

slmt hari lahir utk Aydin!

Selamat hari lahir Aydin sayang! Kakal bulan 5 nnt =)

16/3/12

happy birthday aydin..membesar jadi anak yang taat pada Allah dan ibu bapa ok..

Selamat hari ulang tahun Aydin sayang. semoga menjadi anak yang soleh dan dirahmati Allah S.W.T.

selamat ulangtahun aydin! semoga membesar dengan sihat dan ceria.

16/3/12

Untuk Aydin Isyraf yang hensem...♫♪ Selamat hari lahir yg ke 2 ♪♫

Semoga membesar sebagai anak yg sihat, bijak dan soleh.

Hug & kiss utk aydin ☺☺

Selamat Harijadi Aydin,semoga terus membesar sihat & ceria juga menjadi anak yang soleh utk ibu & ayah kamu :)

Comelnya budak rambut cacak ni. Auntie wish you Happy Birthday...Semoga jadi anak yg soleh.

16/3/12

Selamat Hari Jadi Aydin..Semoga Dipjgkan Umur Mu...Dimurahkan rezeki buat mu...Menjadi anak yg Solleh buat kedua ibuayah mu dan dipermudahkan segala yg baik2 oleh Allah keatas mu didunia dan akhirat..Aminn..

16/3/12

Happy Birthday Aydin...Moga jadi anak yang soleh yea..:) Rambut Aydin cacak2 eh..

Ohh hari ini hati jadi Aydin ya? Selamat hari lahir sayang! Nama Aydin sama macam nama abang Azzfar Isyraff...walaupun ejaannya sedikit berbeza:)

happy besday aydin...semoga menjadi anak yg soleh...amin....sebaya lah dengan arisya ..tahun 2010...arisya bulan 5 nanti...tembam aydin farah...geram tengok....arisya kurus...

selamat hari jadi Aydin

16/3/12

Assalamualaikum Fara

amin amin amin kan doa2 ibu untuk Aydin

Selamat hari ulang kelahiran aydin....

semoga diberi kesihatan yang baik, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dan sentiasa dibawah Rahmat ALLAH SWT.


*hadiah minta kat mama aydin.hehehehe

selamat hari lahir Aydin...cepatkan anak-anak membesar

16/3/12

Selamat hari ulangtahun kelahiran Aydin. Semoga membesar dengan sempurna, sihat, cerdas, cerdik dan bakal menjadi anak yang soleh. InsyaAllah. :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

happy besday Aydin!

be a good boy okay..

Selamat Ulang Tahun Aydin! Semoga menjadi anak yg soleh, yg sihat, yg comel, yg pintar, yg menghormati org tua dan yang baik-baik semuanya... Amin.

16/3/12

2 TAHUN SUDAH NAMPAK BESAR.. ANAK SAYA 4 TAHUN.. BADAN HALUS SAJE.. IKUT KETURUNAN SAYA LE TU.. BADAN KECIK2..

ANYWHERE.. SELAMAT HARI JADI BUAT AYDIN..

happy birthday dear aydin...

rambut heols veri de gempak hoccay!

selamat hari lahir wahai si kecil
semoga menjadi anak yang soleh dan di rahmati di redhai olehNya yang Esa dunia dan akhirat jua.

17/3/12

nanti dah besar, ramai peminat aydin ni...

hehehe

Happy birthday Aydin! Tembam nye masa kecik! rasa nak gigit...ngeeeeee... ;)

selamat hari jadi Aydin...semoga membesar dengan sihat yer...dah bosar nanti leh geng dgn Mifz yer..;)

happy besday aydin semoga besar jadi anak yang baik ye .sentiasa ingat jasa ayah dan ibu yang membesarkan aydin dan bagi ilmu kat kat aydin tau. comelnya masa baby. dah boleh tambah satu lagi fara, buat teman aydin. kalau bersalin rapat-rpat tak rasa membesarkan dorang, tahu- tahu besar je.

alololoorhhhh cuteeee! heee~

happy belated bfday aydin..may Allah bless u forever..:)

Happy belated birthday handsome boy..!! <3<3

Catat Ulasan