26/04/12

celaka

Kenapa anak-anak syurga seringkali dijahanam kezaliman sang dewasa? Saya rasa, babi yang jijik pun lebih menghargai ciptaan yang dijanjikan syurga oleh-Nya.

23 comments

26/4/12

Itulah yang dikatakan, dalam kelompok haiwan tiada manusia tapi dalam kelompok manusia pula bergelandangan haiwan. :(

26/4/12

sebab tu orang kata manusia kadang2 lagi teruk dari haiwan

kan? budak2 yg takde daya langsung tu kenapa la tergamak dilempang? dibelasah??

kucing pun pndai protect anak sndri.

kucing pun tau sayang dan protect anak, kan.

26/4/12

huh? marah betul nie...cer cite..cer cite..

tapi dunia akhir zaman nie mmg tak reti n tak kenal erti kemanusiaan :(

Bila akal dikuasai nafsu syaitan segala yg tak mungkin pun boleh terjadi fara..

entah mana perginya rasa belas kasihan mereka ek?

26/4/12

manusia berperikebinatangan. tapi salah sebab binatang pun sayang anak. nak samakan dengan apa yg setaraf lagi?

26/4/12

manusia skrg makin hilang hati nurani...

26/4/12

aritu aku emo gila nak nanges tengok berita budak patah pinggang.. bodoh betul mak dia.. kebulur jantan ke hapa..geram tauu..

bila tgk budak2 yg masih mentah, rasa risau dok ada memikirkan macam mana masa depan diorg nanti~

26/4/12

tu namanya manusia serupa binatang... binatang pun lagi baik kot...

26/4/12

SAYA TAKNAK ULAS PANJANG.. KALAU NAK SAYA ULAS, BACA SAJAK SAYA TEMPOH HARI.. :)

26/4/12

hilang sudah kasih sayang..

kisah terbaru ke ni?

belum baca paper lagi ni :)

semakin dekat kiamat, semakin kembali manusia yg sesat menuju era jahiliyah.

setuju ngan k.rai..kes tu memang sakit ati giler..

26/4/12

mungkin zaman kecil sang dewasa dulu juga penuh dengan kekejaman.sebab itu jangan tinggalkan kenangan yang buruk pada anak2 kita.

Mintak dijauhkan.

kejam..kesian kat anak2 syurga tuh...

ini mmg betul2 kejam

kasihankan macam tulah sifat manusia dalam keadaan dunia semakin maju semakin tu ramai manusia tak bertamadun ujud. cuba kita perhatikan dalam kumpulan haiwan tak de manusia , dalam kumpulan manusia banyak haiwan : (

Catat Ulasan