26/04/12

paradoksikal

Saya syak, para demonstran itu menemui titik inspirasi di Dataran Merdeka. Demi mencipta sejarah nasional.


16 comments

Saya tak syak apa2 sebab saya xtau apa2 dan saya tak terlibat pun. Uhhh..

malu jer kalau orang luar baca. Mesti demo tue mcm demo luar negara masuk berita kat Malaysia kan, nmpak mcm teruk jer.

pada akak

mereka insan daif hanya dikambing hitamkan puak tertentu

perbuatan mereka bukan bijak, bukan berani dan bukan bertamadun tetapi BODOH sebab ibarat anjing menyalak bukit aje..

adakah Malaysia sama dengan Mesir ?

26/4/12

tak kemana-mana punya tu..

As salam...

Hehehe... Saya pun syak mcm tu jugak... Agak2 masukk dlm buku sejarah tak nnt...?? ngeeeeee~

setuju............
10-20 tahun mana tau depa kluar kat dlm buku teks

26/4/12

Hmmm......

entah org mana yg dikutip utk sertai demontrasi tu yerk

ustaz kata menyokomg si ambiga tu haram sebab jelas2 dia menyokong murtad dan lain2

org yg boleh berfikir tetapi tak mahu berfikir..

27/4/12

WIN. Sejarah mungkin berulang

tak paham lah sekarang ne..mana pergi akal pemikiran yg waras...

27/4/12

aku terfikir, kanapa soalan tentang kesalahan sering ditudingkan pada para demonstran? kenapa tidak melihat dari sudut yang lebih besar selain mengucapkan ungkapan `bagai lembu dicucuk hidung' atau `sanggup diperkudakan'?

aku masih bersih tak terlibat dalam segala jenis perhimpunan seperti ini

cuba pejamkan mata tak nak amik tau..

mungkin kot. fara dataran merdeka u tempat lepak cik ina masa cik ina tengah muda belia : )

Catat Ulasan