25/04/12

ngeri

Semalam, saya mimpi. Menjadi saksi kepada kemalangan maut. Penunggang motosikal berketurunan India, terbaring lesu tepi jalan. Dengan darah berhamburan. Dan cebisan otak yang bersepai. Ngeri!

Tapi, nasib baik mimpi.

28 comments

25/4/12

Mujur hanya mimpi. Kakcik juga sangat takut untuk menyaksikan kemalangan secara nyata.

Andai,
mimpi itu berwarna-warni,
itu realiti!

....isssyyyhh....ngerinya.

mmg ngerii tak sanggup weii nk jd saksi...

Mimpi boleh muncul oleh sebab beberapa perkara antaranya terlalu memikirkan perkara yang seperti di mimpikan atau badan letih dan jiwa kacau...namun kita anggap saja ia adalah mainan tidur sebagaimana lapar adalah mainan rasa/perut kan...

25/4/12

Nasib mimpi..pagi ni saya terlepas mangkuk kaca dari tangan, abis pecah bersepai pukul 5 pagi..ada petanda buruk kah?

25/4/12

Pernah dengar Final Destination?

huh....sgt ngeri mimpi itu!

baru pagi tadi nampak monyet kena langgar kat highway elite dekat ngan tol batu tiga... huuuu kesian.. selalunya nampak kat area putra heights...

mimpi hampir subuh..memang menyayat hati.

Salam perkenalan...

saya juga mimpi saksi maut jugak! saya mimpi seorang bayi yang didera harian oleh bapanya,tetapi masih bernyawa namun di sebalik keinsafan yg mula terbit di hati bapanya..dia jatuh dan digilis kereta & bapanya pula hanya dpt melihat nafas2 terakhir kerana tiada siapa di jalanan yg mendengar jeritan tolongnya :(

ooh...minta dijauhkan tragedi seperti ini dari keluarga kita!

erk..mintak dijauhkan perkara2 mcm tu..

25/4/12

saya pernah mimpi seorang perempuan dilanggar kereta dari belakang. dua hari lepas mimpi itu mak call bagitahu ada anak lelaki kawan dia mati kemalangan kerana lagak superman di jalan raya - terbabas dan terlanggar pokok rambutan. dua lagi kawan motor seperjuangan bernasib baik.

:(

25/4/12

baca pun dah ngeri..muga tak berlaku di depan mata

25/4/12

awak ada grudge apa apa ke dengan orang india..hahaha..

alhamdulillah..cuma mimpi..tak ada yang tercedera..

Walau mimpi tapi terbawa-bawa bila bangun tidur..

ish... mau mlm tak blh tido...

25/4/12

adehhh mmg ngeri..klu saya dah pengsan..

n nsb mimpi hahahaha

25/4/12

lesu ke kaku...?

tak pernah lagi bermimpi yang ngeri macam tu...takmo3

25/4/12

astaghfirullah...
nasib hanya mimpi...scary!!

peh..sampai bermimpi yer...

fikir apa sampai mimpi macam tu k.fara?yna pun ada mimpi pelik jugak semalam..hurmm

Untungnya kalau ia hanya mimpi, celik mata semua dah hilang, tapi alang pahitnya kalau ia realiti, puas gosokkan mata, ia tetap ada.

Takutnya klu mimpi2 yg camni...

25/4/12

saya penah tengok yg real..lelaki naik motor kena langgar lori.

keta saya lalu betul2 sebelah mangsa..TERnampak otak yg terkeluar & darah byk. Terus tak lalu mkn & terkenang2 je..

awak tak pernah tgk secara live kemalangan macam tu selama ni?

awak tahu blog ondscene? cuba terjah..

mujur mimpi tp x bestnya mimpi tu..kalau mimpi aaron ajiz selamatkan kita dr bahaya lebih best hihi

malam tadi ada tengok gambar
atau cerita skeri ke..?

baru td tgk dlm paper psl
org aksiden otak berkecai

saya mimpi ngeri jugak. tapi takde darah darah lah. tapi memang ngeri!

Catat Ulasan