27/06/12

subway beli satu percuma satu


Hari ini saja! Tanpa kupon! Tengahari nanti kita serbu sama-sama, nak?

30 comments

nak ikutttttttttttttttt

27/6/12

Nnti saya kabo kat suami. dia rajin lunch situ.

tader subway kat sini..huk2..

jom fara!

nak!nak steak & cheese!

xsuka subway kak.hehehe

tak penah makan.. teringin gak nak rasa.. halal tak??

27/6/12

boleh tak hari ni saya puasa? arghh..

pegi subway cuma bila dapat kupon beli satu free satu.. hahaha..

baru je makan.. :D

27/6/12

Tak malu saya nak mengaku.... Saya tak pernah makan subway dalam 28tahun saya hidup didunia ini...

eemm.. jauh dari rumah.. lagipun en. suami outstation.. :(

Serbu jangan tak serbu...hehehe

mesti ramai beratur di subway hari ni.

sedapnya farah...dah bawa bekal...biasa kena ada kupon...

27/6/12

t intan xde subway. hu3.. *sentap!*

harus ramai gila yg serbu!
umat Malaysia ni pantang benda free! haha

lunch je ke kak??
mane sempat nak lari ke klcc..hihi

boleh try...tapi di Perak takde plak cisss

Tempat kakak tak tahu pulak ada juga ke tak entahlah...

27/6/12

Petang nanti ada lagi tak? Kakcik sebenarnya tak pernah makan pun 'produk' Subway ni. :)

27/6/12

putrajaya ada subway ker??? x sure la plak... huhuhu

Utk hari nie je ya....

ohh..inilah subway yg daddy zz
sibuk2 kat fb tadi rupanya...haha

sedap sgt kah...?

oh sy x penah makan subway ni..sedap eh? rsnya kt jb ni ada tp kt jusco bukit indah kot..jauh la plak nak terjah ke sana huhu

27/6/12

Subway jauh lah. Dah lama tak pekena subway.

arinie ek..nak ke seri kembangan lah..kat situ ado!tapikan mana2 outletker?

27/6/12

melaka takde subway. : )

woooghoooooo!

subway,my fevwet!hehe

27/6/12

alahai tak sempat!

demmm!!! akak terlepas, semalam dah ingat tapi balik keje pun dah pukul 12 malam...subway dah lama tutup kedai...adehhh!

Catat Ulasan