27/06/12

doa untuk aiman


Sama-sama kita berdoa agar Aiman, satu-satunya anak Kakchik (Dari Jari-Jari Halusku) kembali pulih dari koma akibat kemalangan.

KC, Aiman perlukan semangat yang tinggi dari KC. Harap, KC tabah dalam mengharungi dugaan ini. Semoga Allah permudahkan segala urusan KC sekeluarga.

28 comments

Allahuakbar.. sebaknya melihat aiman yang periang terbaring begini.. semoga aiman cepat sembuh hendaknya.. semoga KC terus kuat memberi aiman semangat.. Ya Allah, perkenankanlah doa2 kami yang mahukan Aiman sembuh..

27/6/12

InsyaAllah. Dengan doa serta semangat juangnya yang tinggi, Aiman akan segera pulih.

27/6/12

ya, sama-sama kita berdoa supaya keadaanya kembali pulih.

kemalangan n koma?astagfirullah al azim..insyaallah Allah akan lindungi aiman..harap kak chik bersabar..insyaallah

moga dia cepat sembuh...dipermudahkan perjalanan yang ini...

27/6/12

ssalamualaikum Fara

saya doakan moga Aiman cepat sembuh dan dipermudahkan segala urusan

27/6/12

insya Allah
sama2 kita doa utk aiman
dan smoga kchik tabah

semoga beliau cepat sembuh dan diringankan beban kesakitan itu,amin ~

mmg mengikuti perekmbangan aiman nie..

27/6/12

mendoakan yg baik2 jek utk anak ini...mudah2an Allah permudahkan segalanya AMIN!!

alhamdulilah..

semuga cepat sembuh..

Allahu akbar. Tabah lah Kak Cik. Semoga Aiman cepat sembuh.

27/6/12

Smoga aiman cepat sembuh.

moga Aiman cepat sembuh & Ella sekeluarga tabah dgn ujian ini

Ya Allah,yeke.bila.xtau pon.moga dye cepat sedar.Amin/

get well soon aiman!

be strong kakchik ella..!

27/6/12

sayu pulak rasanya..

semoga Allah memberi kesembuhan pd Aiman dan memberi ketabahan kpd seluruh keluarga menghadapi dugaan ini. Insya allah.

Semoga aiman kembali pulih seperti sedia kala...

semoga Aiman kembali sihat seperti biasa...amin...

mudah2an aimam cepat sembuh..sebaknya bila sebut nama aiman sebab nama anak.akak.pun aiman

ya allah, simpati akak bila lihat, luluh hati ibu kan lihat anak cergas tetiba terbaring koma macam tu,... mula2 terkejut gak akak, aiman, sama macam nama boy akak..

Semoga Aiman kembali seperti biasa...Insyaallah kalau ramai mendoakan untuknya, pasti dia sedar dan cepat sembuh :)

didoakan aiman ada kekuatan untuk kembali sembuh dan sihat seperti sediakala...

semoga aiman cepat sembuh..kak ita baca dalam blog en.ben rasanya farah...

28/6/12

Semoga Allah menyembuhkan anak ini....

28/6/12

semoga KC tabah..

semoga Aiman jugak kuat...

kita doa sama2...

28/6/12

untuk aiman sembuh KC perlu jadi lebih tabah dan kuat..semoga aiman segera sembuh..

sayunya tengok..semoga Allah kuatkan hati kakcik sekeluarga..semoga aiman segera pulih..

Fara, tq for posting this. Berkat doa dan sokongan kawan2, aiman dah semakin sehat dan kuat. dah boleh turun naik tangga, dah mula berinternet. Terima kasih byk2.

Catat Ulasan