21/02/13

saya hidup


Kalau saya tak terlajak, saya mungkin riak kerana menganggap diri ini suci hingga ke mati. Betul-lah kata orang, pengalaman itu adalah guru paling berharga!

18 comments

setuju..

betul tu mcm sy.pg pg dh kena marah

pengalaman mematangkan fikiran kan...

ye betul!
belajar dr kesilapan yg lalu...

Nice quote.

Rasanya ramai yg belajar dari kesilapan.

21/2/13

Terlajak itu biasa. Asal kita amik pengajaran kat situ.
Tak buat silap..tak gagal..kita tak mungkin belajar apa2.

21/2/13

kadang2 tak sedar pun diri jadi riak..maklum la benda yang dikawal nafsu ni memang tak sedar kita terbuat.

21/2/13

SAYA PUN TAKUT DIANGGAP RIAK SEDANGKAN KADANGKALA MENYAMPAIKAN PESAN UNTUK KEBAIKAN BERSAMA..

That's so true!! Pengalaman mematangkan kita..

saya dah tak suci..anak dah 3...eh eh, tetiba plak kan...

hai fara...semalam tak sempat jengah aydin disini...hehehe

Tapi pengalaman yg menyukarkan tu yg lebih mendewasakan berbanding pengalaman yg mudah2 je... warna-warni sikit hidup,.

Betul tu...

Tiada orang yang tidak menghargai pengalaman sendiri.
Lalu hidup kena diteruskan!

25/2/13

betul tu...takde manusia yg sempurna...takde manusia tanpa masa silam...

kita2 sama masih belajar...

betul tu & xde orng yang perfect kan !

Betul sekali

dari pengalaman membuatkan kita semakin menghargai apa yang ada disekeliling kita..

Catat Ulasan