12/07/13

ramadhan di palestin

Selalu kita rasa sedih dengan nasib rakyat Palestin, kan? Tapi kali ni, apa kata kita kongsi rasa happy mereka sempena menyambut bulan Ramadhan. Semua pun sedia maklum, Ramadhan di sana lebih meriah dari Syawal. Beza langsung dari kita, kan? 








19 comments

seronok nyer tgk gmbr2 mcm nie...

12/7/13

entah kenapalah.. meremang remang bulu roma ni tengok gambar2 ini.. rasa sayu hiba semua ada.. hummm..

12/7/13

GAMBAR NO. 5, PENIAGANYA SIAP BERTATU..

Oo mmg nampak meriah betul..syukurlah bagi diorang ni

Boleh tahan jugak meriahnya. Kurma pun disusun. Rajin rajin.

Tangan pakcik yg jual kuih bulat2 tu bertatu.

12/7/13

Agak2 ada tak orang yang dah start pasang lagu raya kat sini?

12/7/13

Salam Ramadhan Fara

pakaian mereka biasa jer semasa bersolat

12/7/13

memang beza sangat,kurma dia besar.
selamat berpuasa kak fara..

cantik gambar-gambar tuh semua...;)

Aku setuju!

12/7/13

Meriahnya tengok yg mcm roti bulat2 tu...

13/7/13

yang bulat2 tu buah apa ye??

13/7/13

akak ske tgk yg lampu colorful meke tu.
memang meriah..
moga bumi plastine akan aman
one day..insha Allah
salam ramadhan :)

seronok tengok..

eh mcm pelik kan makanan dorg.kita x biasa tgk kot.eh pengkomen kat atas ni.siap nmpk tatoo org.cuba tgk benda benda baik je.jgn tgk yg x baik tu.haih~

lebih kurang sama juga meriahnya..kenapa perniaga tu bertatu...pelik juga..

turut sama seronok tgk pic2 ni !~

tak boleh tahan tengok menu dorang tu.. rasa macam teringin pulak.. ;)

tengok gambar ni baru leh senyum..rasa macam nak gi sana plak hehehe

Catat Ulasan