15/07/13

pelarian rohingya menyambut puasa di pusat tahanan pelarian kanchanaburi







Sedih, kan?

20 comments

15/7/13

mmg sedih tgk gambar
anak aku cakap 'bukan posa xleh makan banyak2 sbb kita kena bayangkan org miskin yg takde makanan' huhu

15/7/13

kesian nya kat dorang..insaf terus rasa!

Memang sedih Fara. Apa lagi selalu ramai yg memandang lebih tempat lain tapi Rohingya yg dekat bagaikan tak diambil tahu..

15/7/13

haah laa.... sebak pulak.. :'(

15/7/13

SEDIH.. MEMANG SEDIH..

sedih.naik bulu roma.

err..err..speechless...

kasihan juga tengok...tapi makan dalam talam tu mcm best aje...kena beli talam ne makan bersama family...tak pernah buat...

15/7/13

Salam Ramadhan Fara

Alhamdulillah
kita disini aman dan murah rezeki

Speechless. ..sedihnya...kita kat sini bazir2 mknn jer..kan?

sedihnyer ada tgk kat tv ari tu !

Memang sedih, tgk gambar yg ketiga tu nampak mcm banyak, rupanya berkongsi makanan... Kita ni banyak tak abis

15/7/13

kesian je..

dulu penah mkn dlm dulang masa berbuka kat masjid....tp dulang kita berbeza dgn dulang diorg....dulang kita byk makanan....dulang diorang???

terasa sangat bersyukur kita di Malaysia nih kan...

rasa nk menitis airmata tenguk pic yg last sekali..memnag sedih..

awak.

kite sedih.

:'(

sedihnyer.... semoga ade yg bersyukur mempunyai kehidupan yg sempurna... amin....

moga mereka kuat dan tabah dalam mengharungi ujian dariNYA..

sedihnya..betapa saya mewah berbuka di malaysia:(

Catat Ulasan