9/10/14

cerita mak-mak; basuh disposable diaper

Pagi tadi, semangat basuh baju. Serabut tengok baju bertimbun dalam mesin basuh. Petik suis, tekan itu tekan ini, tuang sabun dan siap. Bergodeklah mesin basuh sendirian dengan baju-baju kotorku itu. Habis basuh, Nizam take turn. Konon nak sidai baju. Tengok-tengok, diaper Khadeeja habis hancur dalam mesin baju. Segala khazanah jelly dan habuk melekat kat baju-baju sekalian alam. Argh! Stress mommy! Rasa macam nak guling-guling atas jalan. Siapalah yang dok buang diaper dalam mesin basuh? Nak salahkan siapa ni? Arghhh!

Tiba-tiba takde mood. Penat pulak rasa. Sobs!

11 comments

Haha.. kejadian tak jangka tu. Sabar banyak2.. oramg lelaki ni biasalah

Dugaan

huhuu..ehh mcm nak tergelak pun ade nak nangis pun ade baca nie...hehehe..

9/10/14

macam kes lupa nak asingkan diaper dengan baju budak je...

9/10/14

haduhhhhhhhh






mmg besar masalah ni beb

aduhaiii...boleh pengsan bila jadi macam ni..sy kalau tisu melekat kat baju pun dah stressssss sangat apatah lagi diapers hahaha..sila bertabah ye

alahai..memang stress kalau kena cenggini...

9/10/14

been there done that.. : ) cabaran seorang mommy..jgn la takde mood..go mommy go!! if you're not tired you're doing it wrong... : )

Pepagi dah kena uji...
Jgn-jgn Aydin nak tolong mummy tapi tersilap masuk. Nak masuk tong sampah termasuk washing machine OR... memang mummy sendiri yg tersilap tak Aydin...

9/10/14

Mmg stresss tu fara. Mcm tu la kalau kertas...tisu..terbasuh sekali. Habis melekat kat pakaian lain.

Adoi..letih rasa badan kalau jadi macam tu..bertambah banyak keja nak buat..

Dah dapat khadeeja ye, tahniah... lama akk x ke sini... biasale, pampers, lego, tisu, malah hp pun pernah dibasuh!

Catat Ulasan