30/10/14

handsome aydin


Saya dah terbiasa dengan Aydin yang kuat makan. Tapi satu hari, dia hadkan nasi. Saya tanya; Kenapa Aydin makan sikit? Surprisely, dia jawab; Aydin tak nak makan banyak-banyak. Nanti gemuk. Tak handsome. Heheheh! Dia dah belajar melaram. Siapa cikgu? Dah tentu Nizam.

 Hipster tetap hipster. Tinggal tak tumbuh jambang je.


7 comments

esok dah besar kurus tinggi bertambah hensem la aydin ni..

duk worry sebab dulu adik saya mcm ni la..tetiba naik sekolah menengah dia jadi menggalah dah tinggi daris emua org malah kurus sedangkan mase membesar dia antara yg gempal...

aydin..tak kira kurus ke tidak yg penting hati pun kene hensem ok! :)

Budak2 sekarang dah didedahkan tentang menjaga makan.anak saya pun dah sibuk nak jaga badan/..nak diet la..aih,..kita dulu kalau 6,7 tahun tu kira nak makan je la..hhehe

Memang handsome ☺

30/10/14

Hihi... bijak kan Fara.
Budak sekarang cepat peka dan alert.

seriously, mmg b4 this aydin kuat makan ke? kuat makan macam kuantiti org dewasa ke makanannya? hahaha..

takpa aydin, insya allah akan membesar fit, hensem..

jgn gemok tau! uncle pun gigih nak kuruskan badan ni...hahahaha

31/10/14

aydin dah ada mata air ke? hehehehe...maklumla dah jadi anak bujang dah ni

dah pandai dah nak jaga penampilan. Bagus2. Yang aku nmpk cuma kesihatan je bila dia kata nak hadkan nasi.

Hipster ke Aydin?

Catat Ulasan