31/10/14

ekstremis; pengemas

Saya suka mengemas. Memang seorang pengemas. Tapi bukan tahap sikit. Dah macam OCD. Kalau vacuum rumah, mesti nak lebih dari sekali dalam satu hari. Mengemop pun macam tu. Cuci toilet pun sama. Dah habis cuci, mesti nak lap sampai kering. Tak suka kecah-kecah. Sampai Nizam naik bengang. Bila dia bengang, dia membebel. Bila dia membebel, saya sakit hati.

Argh! Penat!

9 comments

Suruh Nizam cari bibik.

Uhhh..penat tau awak kalo rutin mcm tu setiap hari!

take a break...tarik nafas!

Kakcik pula malas mengemas, sebab akan sakit hati!

Kita kemas, yang lain buat tak reti. Jadi biarkan saja...puas hati!

ko dtg rumah aku, mesti pening kepala. Sebab aku ektremis tak tak kemas. Hehehe.

31/10/14

Kalau dekat rumah kakak boleh juga kakak minta tolong kemaskan rumah kakak ni...

31/10/14

huhuhu...confirm ocd ni..

Pergh respek... Honestly saya mmg kureng bab mengemas.. Takat boleh boleh je..pulak tu bebudak ni suka menyepah.. Sakit hati tau.. Hahaha

hhhahah...sama macam suami saya la.bila saya banyak sangat kerja dia rimas.dia kata susah dia nak buat apa2 bila saya sibuk mengemop lantai la,basuh bilik air lama2 la..heheh..

Saya dulu macam tu,sekarang suka kemas jugak tapi tak extreme sangat la sebab bila camtu memang boleh buat gaduh laki bini huhu..So downgrade sikit tapi still kemas :)Suami selalu kata kalau nak bersih sangat takpayah ada anak-anak semua, ataupun kitaorang takyah buat apa2..

Catat Ulasan