17/10/14

hujan petang di kuala lumpur

Gambar lulus dari sebarang underwear yang 'menjolok mata', kecualikan boxer sebab masih sejuk mata memandangnya. Ahaks!
Sidai baju dalam rumah adalah perkara biasa buat working mom macam saya. Sobs!

9 comments

17/10/14

dulu masa akak duk kat seri kembangan macam ni juga..sidai dalam rumah, mak mertua datang macam pelik2 aje, hihi..janji kering gitu :)

Saya sidai kat balcony ni jer. Kalau hujan lebat baru letak dlm umah ☺

hahaha penah mcm ni dulu laa...skrg ni rakyat marhean menumpan di rumah bonda!

17/10/14

Musim hujan kenalah begini kalau di rumah tak ada org lain. Daripada kena mencuci dua kali biar macam ini..

17/10/14

sama la....musim hujan la skrng....sep sikit..keh keh keh

sidai baju pun ikut warna tema ya.. hihihi

kat sini mhujan je.jadi memang kena sidai kat dalam umah jugak..

hahaha... terbaik !

Sama la dengan. Saya sebab terpaksa, takde ampaian pun kat luar.

Catat Ulasan