16/10/14

rumah sekangkang kera

Saya ada masalah dalam menyusun-atur rumah sendiri. Rumah sekangkang kera je. Tapi barang banyak. Itu yang masalah. Itupun dah banyak barang saya buang dan bagi pada orang. 

Masih ada kotak yang isinya belum dipunggah sejak pindah dulu. Masih tak ada modal nak beli almari itu ini. Nantilah. Akan difikirkan.

Argh!

9 comments

saya dah setahun menabong nak buat wardrobe sendiri, sampai sekarang tak penoh penoh lagi. huwarrghhh~~

16/10/14

deco, deco, deco...

arghh jugak la :)

16/10/14

kalau susun atur rumah..acik memang tak pandai..masa tak de anak anak pernah la juga..bila dah ada 3 hero..satu bilik..khas letak almari kaca ke apa2 la..ruang tamu memang macam surau..kosong je..tak de la anak2 terantuk terpecah..

jual je kat orang kalau tak nak guna...jual kat blog ni..mesti ada yang nak beli..tu pun kalau barang yang kecik2 la..senang nak pos..kana??eh!rajin ke pegi pejabat pos..??heheh

Saya klo barang dah banyak memang tak der idea nak menyusun.

16/10/14

Perlahan-lahan.. lama2 nanti selesailah masalah tu.. ;)

16/10/14

kitorang yg dah nk masuk 2 thn pindah ni pun tak setel2 lagi farah...sikit2..perlahan2 lama2 okey la tu

Rumah saya pun. Lebih kecil drpd kangkang kera.

Catat Ulasan