3/10/14

nur khadeeja azalea

Nama nak panjang, kan? Sian anak bila dah besar nanti. Terkial-kial nak menulis nama sendiri. Ahaks!

Budak prolonged jaundice. Belum setahun lagi. Tengok mata putih dia yang kuning tu. Mmmm....
Aku yang dulu, bukanlah yang sekarang. Dulu aku kuning, sekarang debab tembam. Hey!
Sekian, tayang-tayang gambar anak dara kita.

11 comments

alololo.. comellah dia.. geram auntie tengok dia tau..
Abang dia tak jeles ke.. hehehe..

alololo debabnya anak dara...
nama pun sodap!

haish..dah besar ni seijik abam versi gegurl pulak dah khadeeja nie!

wah..rambut pacak,pipi tembam,mulut mesti kuat sembang nih..
seronok nya tengok baby..rasa nak peluk je..Nomey sangat..:)

Fara kalau jaga anak memang tembam-tembamlah. Serasi betul hihi... tengoklah montel juga macam abang Aydin - puas macam ini kan:)

comelnya anak dara ni..nama pun sedap..makna pun dah tentu sedap kan fara..rupa abang aydin ni kan..

3/10/14

ooomakk aiii... tembam sungguh ni... ni buat aku bercita2 nak ngandung lagi ni.......

Boleh book ? Hehe.

wambot pacak neh!

3/10/14

hai khadeeja...lama mommy awak sorok awak ye...alololo...comelnya awak...betul2 macam muka abam aydin!

comelnya. Tgk baby rasa mcm nak baby jer...hehehe...

Catat Ulasan