21/11/14

breastfeeding journey; mengepam susu di khalayak ramai

Saya langsung tak ada masalah. Walaupun bunyi breast-pump macam bot tunda nak berlepas ke lautan. As long as ada nursing cover. Takkan ada masalah. Lagipun, nak seribu daya.

Apa nak malu? Patut malu dengan mentaliti sendiri. Huh!

13 comments

tak pernah lagi mengepam kat luar..jadi saya respek kamu! :D

21/11/14

sabar yer jangan marah hehe..betul la tu nak seribu daya kan.

Yang kakcik nampak tu, dia tak cover dadanya walaupun dia pakai benda alah tu untuk tampung bayinya...huhuhu...

As-salam fara..

Di ofis akak perkara tu dah jadi hal yg biasa.. bila dgr bunyi mesin tu aje semua dah tahu.. Alhamdulillah.. di sini tiada siapa yg rasa terganggu sebab tahu keperluan itu..

21/11/14

Betul.. Betul.. Betul..

team saya semua perempuan..saya pulak duduk di hujung bilik.. memang pam cover ngan shawl je..

Betul tu. Nak malu apa kalau kita menjaga aurat kita.

Asalkan tertutup apa yang perlu di tutup, teruskan.

Manusia, mulutnya mmg tak boleh di tutup

21/11/14

Selagi tertutup orang tak nampak, biarlah.. janji kita dapat hasil yang kita nak..

21/11/14

I like that 'bunyi macam bot tunda ndak berlepas'! You really have a sense of humour.

ye la..bukan orang tau pun tu bunyi pump susu..hehhe...

23/11/14

belum berani lagi nak buat kat public ekkee;;;; malu tebal sangat

Mengepam susu pun boleh in public ke? Hebat... Aku belum mampu lagi nak buat gitu. Bf in public pun aku segan, paling public pun dalam bas dan dlm kereta.

Catat Ulasan