5/11/14

mi kari kedai sebelah


Nama kedai; Kedai Sebelah. Spesis artspace cafe. Berperwatakan funky dan hipster. Harga pun agak 'rakyat' untuk kedai berstatus cafe. Tapi murah berbalas dengan portion kecil. Kalau jenis selera naga, sila ke sini untuk minum petang saja. Hahaha! Saya pergi waktu lunch. Masa ni, keadaan agak hectic sebab si tukang jual nampak macam amatur. Hehehehehe! Tapi overall, ok.

Model; Kawan satu opis yang cool. Single and available. Heee~

Pertama kali minum Teh Botol. Sadis, kan?

 Apa yang kami makan?

Mi kari udang - RM6. Spageti bolognes daging - RM10. Teh Botol - RM2.80. Kickapoo float - RM3
Sedap pada tekak saya tapi tak sesuai untuk dinikmati pada waktu-waktu kemuncak. Kalau untuk isi perut di kala petang, saya recommend. Tapi kalau jenis perut kecil comel dan tak memeri, boleh ke sini pada bila-bila masa. Heheheh~

Kalau terjah sini, calling-calling-lah ya? Boleh ngedate sama-sama =p

Alamat: D-G-02, Jalan SS6/20A , Kelana Jaya, 47301 Petaling Jaya. Dekat Dataran Glomac Kelana Jaya. Landmark; Belakang Giant Mall Kelana Jaya.

6 comments

5/11/14

cool deco kedai dia! tapi portion mmng nmpk coet untuk lunch..huhu

5/11/14

Sesuai lah portion nya tu, utk saya yg sedang berdiet ni! hahahaha

Satu soalan penting: Senang tak parking / byk tak parking?

Teh botol? Tak penah jumpa lak.
Nama kedai pun unik...kalo dekat mau try ni.

5/11/14

menarik nama kedai nya..

Suka deco kedai ni. Simple but nice.

Cantik gmbr ko amik. Aku suka.

Catat Ulasan