6/11/14

aku tak suka kau

Pernah tak kita rasa; Kita tak suka dengan orang dari negeri itu. Tak ada alasan kukuh tapi jauh dari sudut hati, memang tak suka sangat dengan orang dari negeri itu. Tapi dalam masa yang sama, kita sakit hati bila ada orang tak suka sangat dengan kita yang dari negeri ini. Juga tak ada alasan kukuh tapi jauh dari sudut hati mereka, memang tak suka sangat dengan kita yang dari negeri ini. 

Kita tak suka orang tapi jangan ingat semua orang suka kita, kan?


8 comments

6/11/14

hehehe..tak penah pulak tak suka yg mcm gitu. Tu bunyi mcm sbb bola je. :D

6/11/14

heh heh heh jane jarang x suka orang
cuma x suka perangai tu ade laa
tp nobody is perfect kann
so abaikan aje heee

Ada juga ke macam tu Fara? Tak suka sebab perangai adalah kot.

6/11/14

berpusing2 mcm tu jugak...huhu...

err....mcm pernah jek..kekek..

Tak pernah pernah plak. Tapi kalau tak suka dgn perangai org tu adalah ☺

Biasa berlaku dalam kehidupan.

Tak pernah rasa tak suka pada org negeri tertentu sebab asal dia dr negeri mana. Tapi kalau tak suka sbb sifat org tu sendiri, itu biase.

Catat Ulasan