7/04/11

terima kasih!

Terharu. Tersentuh. Gembira. Senyum sampai ke telinga. Sebenarnya, hasil saya tak seberapa. Tapi mereka sangat menghargai dan memberi reaksi yang sangat baik pada saya. 

Inilah hasil saya yang tak seberapa:-





Pada yang dah email, tunggu saya balas nanti ya? Kalau belum, tunggu apa lagi? Tak ada tarikh tutup pun. Ini bukan GA. Tapi pemberian ikhlas.

P/S - Terima kasih, Nur.

11 comments

kami yg patutnya berterima kasih kat fara..kerana kerja amal yg fara buat ni..

lagipun kami2 semua ni 'tangan bangku' (<-eh..ada ek peribahasa gini? ekekkek)

mekasih..mekasih sekali lagi.. I LIKEEEE!!

untuk banner matcham-matcham tu puan mommy fara lukis guna medium apa ya?

kak..hasil karya yang sgt bagus kak!!

jijah dah terima header akak..suke..suka...
tapi nanti jijah pakai yer..jijah guna header yang lama dulu...

maaf..tapi mmg klass gitu! suka pink :)

pandai yer.....aku budak baru belajar tolong ajar...kiki

footer saya da siap lom ?

anda pandai gune pshop eks?

tahniah!!! awk sgt kreatif..suke tgk yg no 1 tue..berbeda sungguh..agaknya kalau header saya jadi mcm tue. camne rupa bangunan tue erk huhuhuhhhh

Eh kena email ke..bukan kalo ckp nak dh dpt ke..kuekuekue... =p

tahniah.. simple tapi kemas & cantik di pandang mata..

Cantiklah.. pandainya kamu !!

wah kreative yer. Suke2 :)

Catat Ulasan