16/06/11

seth tan atau setan? muahahaha!

Kata suami,

Perempuan mudah benar taksub pada sesuatu. Suka menunggu bulan jatuh ke riba. Suka menunggu kucing bertanduk.

Dan saya balas,

Tak semua perempuan pun begitu. Hanya segelintir yang bodoh dan dungu. Jangan risau. I tak macam itu. I hanya taksub pada Yang Satu. Bukan menghadap Seth Tan dan membiarkan Maghrib berlalu.

Relevan atau tidak? Mereka lebih ternanti-nanti cerita itu dari ternanti-nanti menghadap Allah Maha Tahu (tahu akan amalan kita semua). Subhanallah!

14 comments

16/6/11

biasa la taksub! (esp bila setan tu ensem..romantik bla..bla..)

16/6/11

Mak Komeng datang beraya nih..

Ha.ha.. Taksub sampai jumpa unicorn kot... Berfantasi yang indah indah aja.. yang tak indah = realiti..

Seth Tan = Setan?..

~komen ni tak relevan dgn entry..

ahah. para gadis sekalian eloklah baca entri ini.. win!

tak tengok-.-"

16/6/11

haha!betul2..

17/6/11

Sinis dan pedas!

pelikkan.cik ina tak tengok cite tu, sebab kat rumah tak de tv.

17/6/11

x tgk cite tu, faktor utama x tgk sbb tayangan pada waktu maghrib.

suka faranya komen tu..pedas..kak ita tak lah follow sangat ..tapi kat opis kak ita semua anggu aje...pic seth aje kat pc dia org...

wife sy ckp citer tue dh abes..betul ke???

hehehe...nasib la ku mmg tak suka tgk tv dari pkl 7-8 mlm...sb waktu tu mmg waktu puncak kami mandi,bersiap,solat baru boleh rehat tgk berita..:)

17/6/11

he..he..tgk gak ctr tu tp tgk first episode..tgh2 n last je...base2 je ctr dia

betul2 fenomena cite tu.. tapi ai tak tengok sebab taknak terbuai2.. bila sekali dah layan nak hadap je..

22/6/11

seth tan ni drama ker? mm.. sya tak mengikutinya

Catat Ulasan