7/06/11

pegun

Alamak! Macam mana nak berblogging kalau ada saja yang tak kena? Sedih sungguh! Orang sekarang sangat tak terbuka minda. Bak kata orang putih, not open-minded! Kolot. Konservatif. Ortodoks. Konon sinis sangatlah? Boleh jalan! Suka hati 'mak' lah nak cerita apa-apa pun. Nak cerita pasal :-
  • Nora Elena ke?
  • Aku tak ada dara ke? (Ada ke?)
  • Give-Away ke? (U follow I, I follow U baru U boleh join contest I okeh?)
  • Aku pergi holiday oversea naik kapalterbang Emirates ke?
  • Aku ada rumah besar ke (Anita, please datang and review rumah I dalam Astana okeh?)
  • Aku ada banyak duit ke?
  • Aku bestfriend dengan artis ke?
  • Aku nak bergambar dalam gym ke?
  • Suka hati akulah!!!
Mak berblog sebab hobi. Suka-suka. Sesambil blog sesambil jana pendapatan. You all semua, ada ke duit dalam tabung Nuffnang? Kalau tak ada atau setakat dua tiga posen, boleh adios!!!

Aku tahu akan mulut lancang 'orang-orang'.
Aku tahu di luar sana ada ramai yang mendabik dada.
Aku tahu semua itu
Tapi aku teruskan juga.
Walau kelak aku pasti akan beremosi.
Seperti mahu menghentakkan kepala ke batu granit saiz raksasa yang berlekuk-lekuk.


Saya rasa… perkara yang paling menyedihkan dalam hidup saya ialah apabila saya kena hidup atas dasar “nanti apa orang kata”. Sedangkan orang sama macam saya…
taraf hamba.

 

14 comments

senang je.. kalau tak suka nak baca entry yang macam tu abaikan je.. susah kalau ada yang jenis dia je yang pandai, dia je yang bagus..

Mak, saya berbelog sebab bosan. Hobi saya main bola. Kadang2 berbelog sebab ramai awek dalam blog. Leh cuci mata. Maklumlah, teruna.

pedulikan dorang semua....ambik yg jernih buang yg keruh...settle...

Tanpa Nama
7/6/11

ni kenapa ni...????cer cite..cer cite

stengah saya suka kondem perli~~he~~

bujal X
tak pe, special case dibenarkan...hahahahaha!

hurm....for me kalo suka baca kalo x suka toksah dtg umh org la...senang je :)

for second i tot mommy ada terasa dengan entri saya~especially kat sarkasis nun~~haha~~

bujal X
itu entry double meaning....2,2 pun boleh pakai! hehehehe...bujal sure fhm maksud mommy kan? hehehehehe!

bc/folo blog atas kehendak masing2..takde sapa suruh (kecuali nk masuk contest)..kalo takmo bc, takyah la folo, klik blog tu,kan..

teros berbelog!

Maaf cik ina paling benci , kalau orang nak wat sesuatu, ada keluar dari mulut dia "NANTI APA ORANG KATA"

selagi niat kita buat tu bertujuan baik , kenapa nak takut orang cakap.



jangan give up ngan cakap orang-orang.nanti apa pun tak boleh , bak kata jambu maharaja lawak.

CIK INA SUKA BACA TULISAN KO.MATANG.

penulisan tu bebas selagi x melanggar akta 588, komunikasi dan multimedia 1988. sape makan cili, dia terasa la pedasnye. sy suka penulisan mommyfara, tak tipikal mcm penulisan mommy2 di luar sana :) (termasuk blog sy la tu). teruskan menulis!

15/6/11

hehe.. sya b'giat dgn blog ni slps jadi surirumah. (xde apa nk buat kat umah..huhu).Org suka ke..tak suka ke.. sya tetap nk menulis juga.

Catat Ulasan