26/08/11

eid ul ftr

Selamat Hari Raya kawan-kawan mommy semua!


Sinis menyindir.
Lajak kata.
Melebih perbuatan.
Menarik rambut dalam tepung.
Menegak benang basah.
Mendamba kemenangan.

Maaf zahir dan batin.

Rai lebaran, kenang kemerdekaan. Siapa kita jika tiada Malaysia? (yang merdeka)

43 comments

Selamat Hari Raya utk fara sekeluarga ya :-)

selamat hari raya mommy fara...
jumpa lagi lepas raya...

eh raya kl ke kat mana taun ni...

salam lebaran sis.. ;)

Selamat hari raya weih...

meh raya sesama..btw, aku dah kibar dah bendera hokkey!hahhah

26/8/11

salam aidilfitri dari bujal dan keluarga~~drive bebaik,raya bebaik mommy~~

Selamat ari rayer....

selamat hari raya ampun maaf di pinta ye...

26/8/11

hei...






kamu cute!

Hai... comel sayang, salam auntie juga buat mommy ye katakan auntie mohon maaf atas apa jua keterlanjuran sepanjang auntie mengenali mommy awak...

Awak comel sangat...:)

26/8/11

eeee comelnya budak ni...
meh kat auntie meh...

26/8/11

Huh...

bermain dgn kata-kata pagi ni..

:)

26/8/11

Cutenya dia.....

Siap pakai kopiah lagi..

Tak sabar nak raya laa tuu..

selamat hari raya mommy.. ;)

wah.. comelnya dia.. suka tengok.. bilalah agaknya dapat jumpa ye..

26/8/11

Selamat Hari Raya..

Dan Mohon maaf jika ada terkasar bahasa..

26/8/11

Hensemnya...anak sapa nih ☺☺☺

Selamat hari raya mommy fara ^_^

26/8/11

salam aidilfitri buat mommy fara sekeluarga...
ampun dan maaf andai ada salah dan silap iols ye...

:D

anak sapa la comeinya..nanti ajak mommy datang raya rumah auntie ya...

salam aidilfitri...

maaf zahir batin..:)

@NP
jangan, auntie ni makan budak!

selamat hari raya fara..!

comel anak awak..ngan kopiahnya..

maaf juga dari kak putu ye.. 0-0

26/8/11

selamat hari raya maaf zahir batin mommyfara =)

26/8/11

SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR DAN BATIN...

Selamat Hari Raya kak Fara.. COmel anak bujang tu berkopiah.. ^__^

Ohhh kamu sgt kiut la!!!! Nnti minta mama post foto pkai bj melayu sambil pgg bndera malaysia!!!

salam lebaran...

suka dgn ayat ..."siapa kita..."...


salammesrarayamommy....

27/8/11

Selamat! :)

sentiasa kagum dengan penulisan kamu

salam lebaran untuk kamu sklrg fara..
anak kamu mmg tomel

29/8/11

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Fara!

Terima kaseh atas inspirasi nya..

selamat hari raya nak duit raya hehe :)

30/8/11

eid mubarak! comey!

30/8/11

sALAM Fara,

Saya nak singgah makan kuih raya ni.!

Apa2 pun Salam Lebaran buat fara sekeluarga. Maaf zahir batin.

rai kemerdekaan dengan lebaran... salam aidilfitri yeee

selamat hari raya maaf zahir batin fara, semoga syawal kali ni bermakan buat fara sekeluarga. Tak lupa selamat hari merdeka, semoga hari merdeka tahun ni kita lebih menghargai dan cintakan negara Malaysia.

1/9/11

selamat hari raya, dan selamat hr merdeka!!!! comel pic budak tu... hehehe

Salam Sayang Mommy Fara

Selamat Hari Raya

alahai..comelnyaaa

selamat hari raya mommy fara =D

Salam ukhuwah,
Salam Aidilfitri,
Salam Kemerdekaan.
maaf z/b dari gua

selamat hari raya fara..

encem nye bujang kecik tuuu....

Selamat hari raya
maaf zahir batin yea :)

5/9/11

dear.
slamat raya juga

asalamuaikum fara..selamat hari raya..maaf zahir dan batin ya...cute sanggatttt...

Catat Ulasan