11/08/11

kalah mati menang hidup

Kalah;
defensif bila menyerang.

Menang;
menyerang bila defensif.

Tak apa kalau bodoh tapi mahu belajar.
Tapi, siapa yang pandai di muka bumi ini?


20 comments

xsalah kalau mencuba..
tapi jgn disalahkan kerana xmencuba...

jangan kita kalah jadi arang, menang jadi abu sudah la kan...huhuhuhhhh

11/8/11

sepandai mana seseorang tu

mesti ada jugak yang dia tak tahu

pasti!

11/8/11

bodoh mahu belajar memang bagus tapi kalau bodoh sombong memang haru..
selamat berposer =)

abstrak betul entri awak ni !

ada tak 'kalah hidup menang mati ?"

Kena mencari sebab mengapa kalah dan menang. Hidup kena selalu berusaha mencari pencerahan...

ayat zaman saya
tika pok ame ame dulu :

menang dapat tunang,
kalah dapat sekolah.....

sekarang aku faham.....dua-duanya dapat!

bila adanya bodoh sombong maka tak ke manalah hasilnya..

pendek tp kena pikir mendalam..

11/8/11

siapa yg pandai? :)

11/8/11

Tapi berapa kerat yang sedar...

Dah kurang bijak... berlagak pula...

Tak ada apa dan apa - apa kaitan..

Cuma melalut..

mereka yg bodoh tp xmau belajar di kemudian hari sgt rugi...

fara,
sy dh emel cth header tue kat emel awak..

trime kasih ya...

orang PANDAI adalah orang BODOH yang nak belajar dengan ikhlas tanpa mengangkat tangan sambil berkata; YA, SAYA ORANG PANDAI!

tiada siapa yang pandai sebab kalau pandai pun dalam area tertentu sahaja bukan dalamm semua area... orang tu pandai dalam matematik tapi tak pandai dalam pemotoran...malah pandai tu pun still lagi tidak pandai sepenuhnya...

12/8/11

saya budak tengak belajar..sila doakan saya abis belajar sampai pandai dengan cepat..amin :)

no body is perfect, right?!

12/8/11

.selagi belum terhenti nafas tetap punya peluang membaiki diri..asal saja mahu menang melainkan telah mengaku kalah diawal-awal langkah...

menyampah dengan orang yang bodoh sombong...hurmm..

Catat Ulasan