9/08/11

tolong! aku letih mendengar penjelasan basi

Hakikat, platun Dajjal semakin galak membiak tentera hamba abdi. Tunggu sikit masa lagi. Perang itu akan meletus tanpa kompromi. Dan minoriti terhimpit dua besi. Besi kuasa baik dan besi kuasa jahat. Awas pada kuasa veto yang pasti akan menjelma suatu hari nanti.....

Kami datang dari mimpi. Mimpi datang dari Allah yang abadi.

...bukan metafora 'latah'

25 comments

da terasa sikit2~~

Minoriti juga yg terhimpit dek ketamakkan dua kuasa. Tak sedar semua walau dlm genggaman tak mungkin kekal lama...walau veto sekalipun kalau dilanda tsunami Allah datang akan lerai juga...

9/8/11

saya suker mimpi

buatkan saya tido sangat lena

walaupun mimpi bukan

hahaha

eh.. apsal komen saya merapu

sori

*_"

cian kat org yg buat kerja..dia buat kerja, dia plak yg kena hentam huhuhhh

Pemilik Kuasa Veto itu adalah yg sebenarnya master mind of Platun Dajjal...

Sebesar mana pon kekuasaan tak akan mampu melawan kuasa yg SATU...

9/8/11

saat hari menuju kepenghujung nya.
minda semakin kurang tenaganya,
lantas seakan tidak fahami hidangan tersedia,
cukup,
berehat dan sambung untuk mencerna,
di lain kali sahaja..


~serius x faham ..

9/8/11

Yang pasti minoriti tetap menjadi mangsa...

mari kita ubah penaakulan logik ni, cuba jadikan minoriti sebagai pihak yang menang.

sedang berfikir semula...

takut.

gua pun tak suka kalau basi

Dalam kehidupan ni kita kena percaya satu benda yang jahat, samada lambat atau cepat yang pasti akan terima balasan.Kalau kita yakin, itu menjadi satu kekuatan dalam kita menempuh kehidupan dimuka bumi ni.

Hakikat hikmah...saya amat lemah.

@bujal X

Sikit ke? Mcm dah rs lebih...

@Kakzakie

Akak sgt memahami apa yg sy cube sampaikan...

@NM02

Err...mgkn byk mkn ikan kerapu?

@sahromnasrudin

Err....keje ape eh?

@NUR

Isu murtad dan free thinker....

@WuMing

Kalau jdk mangsa pun sbb diri sendiri...

@SynicalMind

Pasti akan jdk logik!

@Bigdaddyz

Jgn fikir semula. Sentiasa berfikir...

@delarocha

Takut pd Allah SWT

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

...sbb boleh bikin gua menguap!

@Cik Ina Do do Cheng

Apa yg pasti, jahat itu akan tersungkur juga....

merekalah petualang menyusahkan minoriti.. menyempitkan lagi peluang.. tamak haloba makanan diri..

Catat Ulasan