13/09/11

24/7 palestin

  
Sebenarnya, 11/9 bagi Amerika Syarikat adalah bersamaan dengan 24/7 bagi Palestin. Tak ada apa yang nak hendak ditangiskan kerana setiap hari pun kita bersedih kerana Palestin.

Kontribusi walau hanya sepotong doa. 

Kredit : Wany Ardy

19 comments

13/9/11

disana hari2 9/11

Dah lama krisis palestin ni kan? dari sebelum kita lahir lagi..tp negara Arab yg besar lainnya tk nak bersatu...kalau la semuanya bersatu mugkin terbela nasib Palestin...berdoa utk mereka merdeka di tnh sendiri

yup..agreed with u!

palestin? dan ada juga yang melakonkan adegan tangisan di depan kamera sambil menunjukkan mimik muka seperti: akulah penyelamat!

Doa untuk Palestin. Bertabahlah dlm berjuang.

13/9/11

ntah bila semua ni akan berakhir kan..
mendoakan yang baik2 sahaja =)

lakonan US yang sangat mengasyikkan....

13/9/11

Setuju..

tu la psal...setakat sehari nak heboh pastu sedih dan kenang bertahun -tahun...

dia tak ingat camana penderitaan kat palestine tu...iskh iksh iskh...

kak ita setuju sesanggttttttt...fara...

propaganda media barat memperlihatkan seolah olah WTC adalah perkara maha dahsyat yang pernah berlaku. padahal yg berlaku di palestin lebih sadis dari itu tetapi diselindungkan.

14/9/11

lagi kesian yang berlaku kat palestin tu daripada yang satu hari buruk berlaku kat amerika tu kan..

jahanam btol, buta ka mata mereka?

sampai ke kiamat mrk tidak akan aman selagi liga arab tak bersatu huhuhhhh

dikhabarkan, semua pekerja yahudi di WTC bercuti pada tarikh 11/9 tu.. pelik jugak kan.. seolah2 mereka yg merancang...

setuju..mereka x pernah perasan ke ekk yg rakyat palestin hari-hari menangis kerana ulah mereka (US)..tp yg satu hari tulah (11/9) yg mereka dok kenang

sy penah dgr kenyataan mcm ni: bila palestin aman dunia pon kiamat.

betol ke? wallahua'alam..dgr kat mana pon sy dah lupa.

moga rakyat Palestin tabah dalam mengharungi dugaan..

15/9/11

diktator dunia amerika yg gila kuasa..sedih tgk krisis yg melanda palestin dr dulu lg...dengan israel tu semua...

15/9/11

peduli palastine

Catat Ulasan