27/10/11

cerita cinta manusia


Aku mencinta pada yang mencintai;
...andai kehadiran aku tidak membahagiakan, aku redha ditinggalkan;
...andai ia memberi kebahagiaan.

Mereka yang mencintai diri ini;
...aku tahu kamu mampu merasai tempias cintaku yang dalam.

P/S - Ini cerita cinta manusia. Tiada penafian, cinta kepada Allah SWT adalah yang wajib dan teragung.

24 comments

ya...itu sebab pasangan hidup saya adalah org yang mencintai saya lebih dari saya mencintai dirinya..dia tahu tentang itu dan dia tetap masih mencintai saya..
kini..???
kami masih saling mencintai..

yes..i love u too :)

SALAM,
LAIN MACAM NI, FARA ! APAPUN, LF DOAKAN YG TERBAIK UTK FARA.

27/10/11

CINTA...satu ayat punya sejuta rasa...Andai Kau mencinta pada yg mencintai...perkuatkan lah tugu cinta mu setiap hari sehingga akhir hayat mu..

27/10/11

cintailah dan hargailah org yg lebih cintakan diri kita lebih dari yg lain...

27/10/11

tiada penafian, tapi ramai pulak yang menafikan cinta pada Tuhan. kenapa? sebab dirasakan kurang agung?

27/10/11

Mencintai pada yg mencintai akan lebih bermakna dan bererti...

27/10/11

Cinta Allah maha agung

tp manusia skrg mudah lupakan..cinta pd Allah lebih agung..

Terlalu menyintai?

I love u gak....

Cinta adakala manis dan adakala pahit...

27/10/11

wow... nice note!

suke suke suke ;)

27/10/11

Betul..betul... mana ada yang sempurna...


Cinta bukan satu paksaan...

27/10/11

cinta pade yg mencintai







tp sila jgn cinta balik pd orang yg terang-terang dah tawu dye takkan boleh bahagiakan kita

boleyh tak camtu? heheh

sedih je bunyinye....

moga cinta kepada Allah menggembirakan dirimu..(",)

Sy dah jumpa cinta hakiki, tp yg duniawi belum jumpa lagi...

saya sayang :)

27/10/11

gembira di luar... sakit di dalam.

27/10/11

CINTAILAH PADA YANG MENCIPTA...

28/10/11

bila nakkan cinta duniaw kena pinta pada hakiki dulu..

dan terus meminta
kerana kita
HambaNYA..
dan kepada DIA kita meminta..
bukan kepada org lain..

28/10/11

happy cara orang yang tak dicintai..

28/10/11

Love this quote so much! Yup, it doesnt have to be perfect to be happy, it's you who decide to be happy. Rugi hidup yg singkat ni kalau tak cari kebahagiaan kan :)

Cintailah orang yang lebih mencintai kita dari kita mencintai dia lebih dia cintai kita. kasih sayang cinta boleh dipupuk .

Catat Ulasan