25/10/11

khabar angin


Menyesal dulu pendapatan. Menyesal kemudian, langsung tak ada guna. Saya juga menelan cerita membabi buta.

Aduh!

17 comments

25/10/11

kekadang kite terlalu melulu percaya yg sensasi..

huhu, aku lah tu :(

fenomena sebenar manusia,,
kalau rasa was2...
kena tunggu dahulu dalam tempoh 24jam..

kalau masih samar2...
rasanya pasti 1 hari akan tahu kebenarannya. jangan mudah percaya... kan?

25/10/11

ITULAH BAHAYANYA..

25/10/11

jangan sekali baca terus percaya.. (ai pun pernah begitu.. huhuhu..)
sekarang tak.. kena tunggu @ cari dulu sumber kesahihannya..

...baca/dengar/lihat apa pun...sambil angin lalu je...sebab namanya khabar angin...tapi kalau perlu bertindak dan ia bukan khabar angin...action must be taken!

SALAM,
SINGGAH. AKAN ZIARAH LAGI

25/10/11

tqvm for read and consider :-)

26/10/11

betul... kena sabar dan siasat betul2 dulu sebelum percaya ngan khabar2 angin ni..

Kalo dgr kbr angin mula2 mesti bereaksi juga. Cam auto la. Then bila dh emo2 br terfikir cite tu pdhal blm tentu sahih lg. Boley??? Slalu fit jd cmni :p

jap jap..citer apa tu?

menelan cerita, tak berapa nak kenyang..

gi makan nasik.. (",)

InsyaAllah cik ina tak kot, susah nak percaya cakap orang bolat-bolat dengar, mungkin dengar telinga kiri masuk telinga kanan tapi yang jelas cik ina tak suka tukang sampai bagi cik ina orang tu paling bahaya. cer cakap sapa yang tak mengata orang , tapi kenapa nak menyampai.

26/10/11

Pastikan kesahihan br buat kesimpulan..

26/10/11

Kalau angin baik...takpe la. Selalunya.....tidak

Assalamualaikum Fara,

Dah sanggup jadi tukang rasa, nampaknya kenalah juga terima syare dosa yang tercatit.

Jadi cara terbaik rasa diam jerlahkan sama dah shahih atau tidak.

27/10/11

kesian babi tu buta...

28/10/11

selalu berlaku camtu dear..
sensai menambat hati..
hati berapi..
tapi jika sabar..
akhrnya dah tak apa apa..

Catat Ulasan