4/10/11

cinta sampah

Berhenti menyalak hati yang bukan milik kita.
Usah berpura hati kau tiada merasa apa.

58 comments

mendalam sungguh makannya tue...

4/10/11

x dop butang like ke???
=)

bagaimana kalau hati itu bukan milik kita, tapi tetap ingin memilikinya..

4/10/11

@Lady Windsor
cukup sekadar memiliki apa yang pernah dia miliki atau menikmati hasil seni ciptaannya, dan biarkan itu semua terus hidup dalam dunia imaginasi kau (tanpa perlu tersasar jauh) seolah-olah kau berdua pernah hidup bersama dalam dunia realiti. boleh ke macam tu?

4/10/11

gambar tak ble view la mommy~haih~

4/10/11

perghhhh!~ nak kena bukak dictionary hati plak lepas ni...

hik hik hik

4/10/11

Kalau nak jugak mcm mana? Menyalak sampai dapat...hehehehehe...

4/10/11

@Amy Syaquena

Makan dalam eh?

4/10/11

@cheqna

LIKE dalam ati jelah...

4/10/11

@Lady Windsor

Hanya yang kecut dalam mencuba cinta akan gagal mencari cinta dalam benci kak.

Yang merasakan hati adalah cinta. Hati yg keras kalau diperisakan dgn cinta pasti akan lembut jua.

Hanya ego yg seringkali jd penghalang. Dan sinonim egois dalam percintaan = pengecut!

4/10/11

@SM

Aku menyampuk nie!

Err, cukup sekadar simpan kenangan antara kau dan dia (kesimpulan utk memudahkan pemahaman?)...

4/10/11

@bujal X

Gamba apa bujal?

4/10/11

@miloais

Ade ke? Klu ada, sy nak beli 1!

4/10/11

@fiza

Pandai pun. Heheheheheh!

4/10/11

@Fara
kiranya, masih terlalu awal untuk satu kesimpulan...

4/10/11

@SM

Ah, org yg suke melengah masa je yg suka bagi alasan mcm nie...

Masih terlalu awal!

Cett! Cuba jelah! Nape nak tunggu2?

Err....

amboi bukan main senang punya entry...2 baris jer...

tapi berisi ...U ni stylo mommy!

4/10/11

@Fara
aku cuba membantu dengan menggali sedalam mungkin, mana tau akan terbit satu konklusi (ada L dalam ejaan ini) yang lebih solid lagi... moga-moga tiada konkusi (betul, tiada L dalam ejaan ini) lanjutan!

err MF..u spy hati i ka...hik!hik!hik!

SM, lagi sekali aku cakap, ko jangan nak buat jantung aku mengepam darah luar dari kebiasaan..

MF ampun pinjam space u.. SM tu mengada-ngada!

4/10/11

@SM

Takkan ada konkusi dalam cinta. Cinta tak pnh menyusahkan manusia. Tapi manusia yg suka menyusahkan diri sendiri.

Kalau setakat gali tapi tiada tindakan di situ....maka, apa keputusannya?

Cewahh!

4/10/11

@Lady Windsor

Kak, nak tau nape sy suka Jacob Black? Kan sy ade ckp, sy suka adrenalinnya.

Adrenalin kita buat kita jadi seksi kak. Biar jelah jantung akak tu mengepam darah luar dari kebiasaan. Yg penting, akak bukan berhati dingin. Terima hakikat. Heheheheh!

Tak salah mencuba dan menjadi berani. Yeay!

4/10/11

@Bigdaddyz

Stylo ke En.Daddy? Ehem...sy kena mantopkan diri lagilah pasnie. Hehehehe!

4/10/11

@Lady Windsor

Sy tak spy. Tapi sy perempuan yg bukan dari kalangan hati dingin.

=p

4/10/11

@Fara
perlu untuk menggali dan berusaha lebih sedikit biar peluh jatuh betul-betul ke dalam lubang galian tu, petanda usaha kita sudah (atau hampir) cukup.

bukan setakat mengharapkan keputusan, tapi juga kepuasan. apakah kita akan berasa puas memperoleh keputusan yang kita damba walau pun pada hakikatnya kita tak pernah menggali apa-apa?

cewaahhh...!

4/10/11

@Lady Windsor
aku saja je nak jentik! (pinta izin meminjam space juga)

MF:..dingin atau kering bukan persoalan, tapi berkurun lama sudah hati disimpan...23 tahun sudah...sob!

cheeewahh...eh apa ni semua main chewah2 jer..SM ko la start curi space MF ni..

SM: ko memang nak kena jentik!

MF: ..yes adrenalin yang terbabas tanpa dapat dikawal memang membuatkan kita berasa seksi...dan selepas itu seksa kalau tidak bersambut...boleh ka?

Nota: SM lepas ni haruslah MF banned kita dari masuk kotak dia sebab kita sesuka hati je buat macam rumah sendiri..hihi!

4/10/11

@SM

Puas ke klu masih belum terima jawapan?

Puas klu apa yg kita kejar itu pasti milik kita!

(Sambil genggam tangan)

4/10/11

@Lady Windsor

Sapa yg tak menyambutnya, layak kita gelarkan dia BODOH. Hiks! Kita bukan kalah, kak. Yang penting, kita cuba.

Eh, saya sgt alu-alukan SM dan LW membuat onar di kotak komen saya nie. Takdehal punye!

Hiks~!

4/10/11

ibarat anjing menyalak bukit...

4/10/11

pendek sehingga mendedahkan segalanya.sangat seksi entri ini.

Insyallah cinta tak pernah buat cik ina tersiksa. Allah SWT je sentiasa cinta kita sampai bila-bila. Tak payahlah nak nangis bila orang dah tak cinta kita. bodohlah sangat. tanamkan dalam diri kita cinta manusia boleh datang dan pegi sesuka hati.

Permainan perasan... Kita perlu bijak untuk buat penilaian tp banyaknya kita lebih agungkn cinta buta yg membw pd kecewa..

4/10/11

leez ade wat spesel entry psl direction nak ke sg klah, yg u tnye tuh. if nak tgk, open up my blog by tomorrow (5/10/11) @ 8.11 a.m coz leez wat auto-published.

5/10/11

@Fara
ya, kepuasan yang bukannya mutlak selagi kita tau kita dah usaha.

5/10/11

@Waqheh

TAHU takpe!

5/10/11

@Amalina

Err, nie yg seksikan lagi nie next entry!

5/10/11

@Cik Ina Do Do Cheng

Betul Cik Ina!

Bodoh meratap cinta yg pergi smpi kononnya serik nak bercinta lagi!

WTF!

5/10/11

@Fitri Senin

Cinta tak buta. Tapi kita yg salahguna.

5/10/11

@ArELeEz

Oh! Okeh!

5/10/11

@SM

Ah! Ko nie cpt puaslah! Org yg cpt puas tu, org yg mudah putus asa!

>=p

5/10/11

@Fara
adakah aku layak digelar cepat putus asa selagi aku terus-terusan menggali sambil menghayati erti kepuasan yang sedikit?

jgn buang sampah merata2 ye.. (",)

Dengar tu SM, MF bitau jgn cepat putus asa....

buat apa kita masih mengenang pada yang dah tak sudi, sedangkan masih ada yang boleh dijadikan pengganti.. bukalah mata hati yang selama ini tertutup..

5/10/11

@SM

Ko cuma menggali...tp ko tak cuba nak mengenal dan memahami. Kalau hati yang ko gali tu menyepi, ko pun turut menyepi. Langsung diam beku. Sbb tu aku kata, org yg cpt puas tu org yg mudah putus asa.

Serik bercinta kerana kecewa (di luar ikatan pernikahan) adalah sangat bangang! Kenapa nak meratap cinta yg dah lama pergi? Yg terang2 bukan milik kita lagi? Lainlah klu kita putus cinta selepas bernikah. Klu tang tu, nak fikir dua tiga kali pun tak pe. Sbb mmg relevan pun. Lainlah klu hati die sama dgn Norman Hakim. Ley kawen kali kedua tanpa rs malu sikit pun dgn anak dr bini pertama.

Err....adakah aku melebih dlm hal nie? Hujan nie. Mamak! Nescafe tarik kaw satu!

5/10/11

@fuad ansari

Betul tu En.Fuad. Tapi sy hrpkan komen penuh motivasi En.Fuad mcm sebelum nie. Tapi nmpknya, En.Fuad mcm hilang kata je pas baca entri nie. Hiks!~

5/10/11

@Lady Windsor

Saya adalah pom-pom girl!

5/10/11

@aizamia3

Hah! Komen awak boleh jadik mutiara kata! I like!

5/10/11

@Fara
ya, kau sangat berlebih-lebih dalam hal ni. hahahaa! mamak tambah teh tarik kurang manis satu! kira asing ha...

fara

dasyatttttttttt....i like....

5/10/11

@SM

Over eh? Ok, aku pergi dulu.

Err, mamak! Kira asing tapi duit mintak kat SM!

5/10/11

@anitadiana

Eh, kak! Sy tak sedasat akak yg pandai masak! Yummeh! Nak dtg umah, nak rs air tangan akak. Ley? Hiks!

5/10/11

@Fara
mamak, masuk buku!

entri dua kerat..
komentarnya berkerat2..
betul2 produktif..

bila aydin nak dapat adik..
(tetiba)

5/10/11

@NUR (http://nurhafiz2009.blogspot.com)

Sy mmg produktif bls membalas komen kwn2 blogger!

Catat Ulasan