10/11/11

emosi petang hari...entahlah........

Saya ada satu masalah yang saya tak boleh ceritakan di sini tapi.............................














































....saya nak cerita juga.






































...yang sebenar-benarnya............
































SAYA MENGANTUK! TOLONG KAWAN-KAWAN!

21 comments

samalahhhh! kepala dah nak jatuh ke keyboard dah ni haiii

10/11/11

cehhh...hahaha..buat saspen je..

mcm mane nk tolong kalau same same jugak mengatuk!!adeess...

10/11/11

NGANTUK GUA PUN NGANTUK TAPI XDELAHH NAK SASPEN KAT SINI KEH3....baik lu bagitau kat FB jer hahaahahahaahaa

10/11/11

Fara nak bantal ke? hehehe....

sabar je la...hehehee!

heuheuheu....

tarik nafas turun nafas

pengaliran oksigen yang efisyen itu penting!

10/11/11

jom kopi?

ingat apa da td.....sat g blk p tido puas2 na =)

10/11/11

penah wat lawak camtu ngan kawan.
dia jawab 'nak aku lempang ko?sekali lempang konfem smpi besok tak ngantuk'hehe

sib baik kita tak sentap tadi... nak citer tapi tak nak citer, rupanya mengantuk jer? haaaa..haaa

sedut oksigen banyak sikit! kekekkek..

sabar aje lah...ingat berita gembira tadi...rupa nak cari bantal....

10/11/11

Ngantuk gak nih, mcm mana tu?

Jom bancuh nescafe ☺☺

10/11/11

Jom MengeTEH sat....

cuba titik minyak cap kapak dalam mata...

10/11/11

SAYA JARANG MENGANTUK DI OFIS.. TAPI TIDO SERING LEWAT.. KIRA OK LA TU EK..

MF, buat senaman setempat...tak pun baring bawah meja...Ada bawak bantal kan...kih!kih!kih!

10/11/11

ya, kalau ngantok p la tdo.. tapi kalau ada keja nak dsiapkan baik bawa bertanga gerakkan badan utk ilangkan ngantuk tu kan.. ehe

masalah biasa selepas lunchkan.samalah ngan cik ina sampai panggil kawan-kawan yg free duk datang bersembang ngan cik ina, sebab nak hilangkan ngantuk .kui kui kui

11/11/11

tak dapek den nak nolong

Catat Ulasan