2/11/11

gerila alam

Siapa di kalangan kita tidak mengimpikan alam semulajadi seperti ini;


...walau hakikat sifat semulajadi manusia adalah seperti ini;


Bumi sudah tidak mampu untuk menampung sifat manusia yang keji.

Entri ini ditulis untuk cabaran #2 iPad MySuperKid yang direviu oleh Amyz dan ditaja oleh Sentuhan Bayu

32 comments

cantiknya gambar pertama tu

Cantik yg dipaparkan Fara. Insya-Allah ipad akan dapat dalam genggaman...

terbaek idea kamu!


sy mcm sudah pasti ipad itu milik kamu..

2/11/11

saya cilok buat wallpaper~he~~

*gambar yang kat bawah tu semakin nyata kat negara saya~~

Subhanallah cantiknya gambar yang di atas tu, dan sedihnya dengan keadaan alam seperti fonorama dalam gambar di bawah.

tak sanggup rasanya hidup dikelilingi sampah..

2/11/11

cari ape dalam timbunan sampah tu?? huhuhu

aduhai..kesian dunia!!

btw good luck beb!

2/11/11

betul..sikap kita snediri yang banyak menghancurkan bumi yang kita diami...

2/11/11

wahh..fara pun join eh cabaran mysuperkid tu..good luck!

Gud luck Fara

cantik2nya gambar2 nie..

Terbaik laa fara...

kalau buat banner mega tepi highway besar mesti orang insafff...

btw good luck :)

alhamdulillah...

awak dah stat buat kontest utk ML..bagus...semoga berjaya ya

Awan perak dan awan hitam, ingin turut sama dalam perakan....yang kuat, pasti menang!

2/11/11

buat masa ni jiwa aku yg serbut aku suka dok tepi pantai bawah pokok kelapa tu.....berjemur pakai boxer dah cukup...

wah gambar yg penuh ngan sampah tu kat mano yer..teruk gilo...

sampan tu penuh dgn straw...

ada manusia yang mengerti dan ada juga yang sengaja tidak mahu mengerti...lumrah alam .

2/11/11

Sayang... Alam ..Kau Tak Bisa Berkata..Semua nya Kau Lihat Walau kau tak bermata...

Penyampaian yang ringkas tetapi padat. good luck dear.

2/11/11

saya dapat rasakan aliran perasaan yang bertukar tatkala scroll ke bawah.

atas daa cntik
tetibe byk smpah plak ea kat bawah uh




ok siyes terpkse tag huhu maaf

http://nurkaloi.blogspot.com/2011/11/baik-balas-tag-cepat-sebelum-dapat.html

2/11/11

Gambar kat atas tu suma cantik². Tapi sedih bila tgk gambar² kat bawah.

Good luck fara ☺☺

2/11/11

SEDIHNYAAA..KESIAN ALAM..

manusia semakin hilang sifat bersyukur..

gini lah jadinya!

terbaikkkkkkkkkkkkkkkkk lah fara..cantik..dan yg bawah tu mcm sunami aje...

impian dan harapan tu tak dapat terlaksana tanpa kerjasa semua pihak. sapa yang tak impikan alam semulajadi yang cantik. Sikap menjaga kebersihan alam persekitaran ni,kena kita terap dari anak -anak kita kecil lagi.

Subhanallah. takutnya bumi makin memberontak. macam2 dah bencana alam sekarang.

5/11/11

cantik dan kreatif idea nih ..

8/11/11

Rasanya kat negara/ tempat kita tak de sampai tahap gambar yg di bawah tu.

Catat Ulasan