23/11/11

konklusi cerita tentang babi



Sudah terang lagi bersuluh, babi itu tergolong dalam najis berat. Kalau disentuh, wajib disamak. Kalau dimakan, haram. Tapi;

Babi betul lah perempuan tu. Dahlah buat maksiat. Berzina. Pastu main buang je anak macam buang sampah! Memang babi!

Babi betul jantan tu. Anggap mudah aje nyawa manusia nie ya? Dia ingat dia dah cukup bagus bunuh bini sendiri? Cubalah kawal perasaan tu sikit. Jangan nak fikirkan marah sendiri aje.

Bapak babi! Anak pun nak dirogol ke?

Kau tengok makcik tu. Dah ada laki tapi skandal dengan jantan lain. Macam babi kan?


Tak sedar diri! Dahlah diri dah tua. Dah ada anak bini tapi ada hati nak cari anak dara? Babi!


Apa punya manusia. Nak test design tattoo pun janganlah design atas badan babi. Haih, babi betul!


Malas aku nak cerita pasal politik. Semua yang masuk politik tu semua jenis main kepala babi je tu!


Bosan gila babi siot!

...dan sudah terang lagi bersuluh, manusia itu dikurniakan akal, kan?

32 comments

23/11/11

Kata suami kakcik 'orang India tak makan lembu kerana mereka menghormati lembu. Tapi, orang Islam tak makan babi bukan keran menghormati babi, sebaliknya Islam mengharamkannya'. :)

23/11/11

DAH BESAU2 NI TAK TERFIKIR PLAK NAK GUNAKAN PERKATAAN INI.. TAPI MASA SEKOLAH DULU MUNGKIN ADA JUGAK YANG TERKELUAR PERKATAAN II...

23/11/11

macam babeng...

23/11/11

babi jugak yang dipersalahkan =(

23/11/11

dah samak ke tak lappy uols???
ekekekek

gurau aje ye fara! :D

kesian kat babi...

sbb perangai jelek tu mungkin ptt disamakan dgn perangai babi kut tu psl org suka sumpah dgn perkataan tu..

23/11/11

bak kut teh betul

sia2 je zikir mulut sebegitu kan?

23/11/11

kesian babi
tp nk wat cmne
dah memang babi kekeke

23/11/11

Paling lask tuu setuju sangat...Babi jugak dapat nama...

23/11/11

alamak.. tersilap entry rasanya ai komen tadi..
boleh tak jangan dipublish.. aduh...

Yg buruk2 itu semua dikaitkan dgn babi.

Whatever, babi bukan perkataan feveret KC.

hehe...macam2 babi ada...

komen sy sama dgn fairus..kita geng la fairus..dah besor nie tak reti sgt nak sebut tutttt tue hehehheheee

23/11/11

Hahahaha...'kerbau pendek' gak yg menjadi sebutan.

kecik hati babi kalau tau kita cakap macam tu.. (",)

23/11/11

tapi haramnya babi, lebih baik ia dari arak. dlm darurat jika ada arak dan babi..dibolehkan makan babi dari minum arak...

23/11/11

biaso time sekolah2 dulu biaso la sebut...hehe skrg tak dah...dah tuo...;)

Kalau la vavi faham ape yg org cakap kompem kecik ati..huhuhu

semua babi yg dapat nama...walaupun tak ada kena mengena...semua manusia yg buatkan..pikir lah sendiri..kat fara...

23/11/11

Salam Fara.

Sebab tu lah anak2 babi tunduk bila berjalan dibelakang mak-bapak depa.....pasai depa malu yang depa tu anak babi.......

23/11/11

cikgu sya ckp dulu, 'babi ni senang sgt kuar dr mulut korang sbb tu lah mainan korang kan'..

huhuuuu

SALAM,
JIJIK DENGAN BABI TAPI PERANGAI MACAM BABI, MACAM MANA TU?

dulu kecik2 kalau sebut babi je, confirm mulut kena cili, serik...

setiap benda dan perlakuan yang Allah SWT haramkan ke atas manusia ada kebaikan dan hikmah di sebaliknya. renung-rengkanlah. selamat beramal.:)

23/11/11

babi tu penyedap ayat kot... ehh

kadang x faham,,,dah kata BABI tuh haram...tapi kenapa sebut jugak binatang tuh...

haha..manusia...kalau marah hilang kawalan..yg jadi mangsa? BABI jugakk...

Mana satu yg boleh makan? Babi atau telur?

24/11/11

@Lady Windsor

Nape telur kak?

Salah, jawapannya ialah babi.

27/11/11

khinzir tu binatang yg paling hina sekali di sisi umat islam.

Catat Ulasan