23/12/11

cerita remeh

Saya tak punya cukup masa hari ini. Kasihan pok amai-amai saya. Minggu cuti ini, saya hanya bercuti di rumah sendiri. Kawan-kawan yang punya agenda cuti-cuti Malaysia, selamat bercuti. Pada yang hanya memilih rumah sebagai destinasi santai, sudi-sudilah berpok amai-amai sambil bercerita-ceriti di tepi tangga rumah saya ya?

15 comments

23/12/11

bercuti duduk di rumah pun seronok juga...

saya pun amat senang bercuti-cuti di rumah sahaja sekarang ini.

Akak bercuti seminggu di Windsor..hihi...membayar percutian 'tambang murah' di rumah sendiri adalah sangat bermakna dan antara aktiviti menarik adalah blogging dgn rakan2 cyber di sini...awesome!

23/12/11

make sure ada cerita yea..nanti saya singgah selalu..:)

23/12/11

saya pun sibuk..
kesian pengunjung yang datang..
mesti malas nak datang lagi sebab saya diam saja..
heheheh

23/12/11

Kita pun nak bercuti jgak lah. Kata atas tangga awak, bleh?

23/12/11

akak x le cuti2 mesia tapi ke ujung semenanjung gak ssbab antar adik p majlis perkahwinannya.. x sangka bleh sampai sejauh ni, kalau adik x kawen, x kenal pun felda lurah bilut, F sg koyan.. rumah mak chef wan.. etc... untung gak adik dapat org jauh ni kan, luas pemandangan kakaknya...

24/12/11

sempat singgah tetengah malam je nih... =) oh no.. dah masuk awal pagi kot nih.. hehe..

kita pun cuma di rumah aja.. santai santai dirumah.. =)

alahhh... kita baru nak beramas mesra... dah gi bercuti... haish... untunglah awak. tumpang duduk....

skrang ni sibuk dgan exam.. bulan 2 baru dapat cuti.. itupun kejap je..

sedang berkira-kira jadi atau tidak jadi...:)

25/12/11

Eh..kebetulan yang serupa.saya bercuti juga tapi duduk dirumah saja;)

Akak lg terok, bercuti kat rumah org je.......tunggu balik sabah baru betul bercuti rumah sendiri.

25/12/11

semoga lepas ni, cukup masa

minggu ne kak ita pun bercuti-cuti kat rumah sendiri juga..best jugakan..

Catat Ulasan