28/12/11

drama

Suami saya pesan, jangan jadi orang yang cakap tak serupa bikin. Dalam blog, watak kita protagonis. Luar blog, antagonis pun jadi halal.

Letih kalau asyik berpura-pura, kan?

23 comments

28/12/11

Assalamualaikum Fara

nasib baik drama........

Wassalam

pakcik tambah lagi .. dan juga jangan bikin tak serupa cakap !

28/12/11

Sedang berdrama ke? :)

kan kan kan.....

28/12/11

memang letih kan, yang penting jadi diri sendiri..

28/12/11

Memang letih! Baiklah jadi diri sendiri walau di mana jua, kan? :)

pendek kata... jadi sendiri. :D

betullah suami fara cakapkan tu.kita sendiri tahu cam mana diri kita, faham-faham sudah : )

YE..pura-pura itu sgt memenatkan!

28/12/11

Letih bebenor nengok drama... heee

28/12/11

ya, letih!

x suka berpura-pura

28/12/11

luar dalam mau ikhlas ...sipi-sipi lari sikit takpe, umpama kalau masak kuah tak tarok garam tak sedap rasaanya...lagi2 kalau nak hantar ke rumah jiran sebelah...mcm tu gak lah dgn blogging.

suka dengan fara.. sbb kamu adalah kamu....
bukan sesiapa..

dan suka baca entry kamu..
kamu sangat berani!

29/12/11

protagonis?

antagonis?

mmg letih..

main bola pun tak letih macam tu.. (",)

mudah2an kata2 yg baik lambat laun mendatangkan manusia kepada kehidupan yang lebih baik..

drama swasta ke tentang dhia????

jadi lah diri sendiri..tak perlu hipokrit....

29/12/11

itu yg sebaiknya...jd lah diri kamu sendiri...

nk berpura-pura smpi bila kan? lmbt laun org tau juga

sgt betul...

kalau perangai buat2 memang tak tahan lama=)akhirnya terbongkar jugak perangai sebenar

3/1/12

Jadi diri sendiri sudah, tak yah nak hipokrit.

Catat Ulasan