5/12/11

jom makan sushi!


Sebento sushi kiriman sahabat blogger Maya akan saya kongsi rasa bersama suami dan anak. Jutaan terima kasih kawan! Semoga jalinan ukhwah di antara kita semakin rapat dan erat.

16 comments

5/12/11

MENARIK... ADA LEBIH.. ;)

Beruntunglah ada sahabat begitu...

5/12/11

ce makan betol-betol...

shomellll :P

sebenarnya sushi x sedap..hanyir..:x

so comels =)

boelh makan ke sushi tu...hehe kecil benar...

alahai.. bab makanan ala-ala mentah ni susah sikit tekak nak terima,..entah apa yg bessnya akak pun x tau.. cuba huraikan sikit..selain kiriman rakan blog tu...

makanan yang susah nak bawak berunding. he he , puas anak pujuk makan, tak boleh nak masuk, mungkin satu hari nanti kot, tengah berusaha.

oo sudah sampai ye...Alhamdulillah :)

terserlah namo ambo yg sebenar :P

6/12/11

berkilat sushinya...
hari ini kak fara puasa ke?

comel bangatni...

F.megnet ke?..nak gak...comelnya..da lebih ke..saja aje..

alhamdulillah..rezeki hasil dr berblogging kan...

tapi sy semakin jarang on9..tugas hakiki sgt mencemburui huhuhhh

6/12/11

Nak satu ☺☺☺

nampak nama dulu baru nak sushi tu.. hehehe.. ;)

Catat Ulasan